Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/15907
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСиладій, І. М.-
dc.date.accessioned2018-03-02T11:27:46Z-
dc.date.available2018-03-02T11:27:46Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/15907-
dc.descriptionСиладій, І. М. Формування творчих здібностей майбутніх педагогічних кадрів / І. М. Силадій // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2017.- № 2 (10).- С. 72-78.en_US
dc.description.abstractСучасний педагог має бути не тільки носієм знань і новітніх педагогічний технологій, але й виразником загальнолюдських цінностей та національних, культурних, історичних традиції власного народу. Спираючись на духовні надбання людства, він також має постійно розвивати в собі творчі здібності як своєрідний стрижень власної професійної діяльності. Тому навчальний процес у вищому навчальному закладі повинен максимально сприяти формуванню й розвитку творчих здібностей майбутніх педагогічних кадрів. Для розвитку творчих здібностей майбутніх педагогів варто застосовувати різні методи і технології ‒ від традиційних до новітніх інтерактивних, комп’ютерних та інформаційно-комунікаційних. Адже під час проведення занять із застосуванням таких методів і технологій студенти стають співавторами їх реалізації і залучаються до активної творчості та співтворчості разом з викладачем. Крім того, формування творчих здібностей майбутніх педагогів неможливе без розвитку в них навичок науково-дослідницької роботи, опанування методологією здійснення індивідуального творчого пошуку. Адже саме дослідницький компонент зближує науковий пошук і навчально-виховний процес, стимулюючи творчий підхід у практичній діяльності.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : Чернігівський національний технологічний університетen_US
dc.relation.ispartofseries;№ 2 (10)-
dc.subjectлюдинаen_US
dc.subjectкультураen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectпедагогічна творчістьen_US
dc.subjectтворчі здібності педагогаen_US
dc.subjectтворчий пошукen_US
dc.subjectчеловекen_US
dc.subjectкультураen_US
dc.subjectобразованиеen_US
dc.subjectпедагогическое творчествоen_US
dc.subjectтворческие способности педагогаen_US
dc.subjectтворческий поискen_US
dc.subjecthumanen_US
dc.subjectcultureen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectpedagogical creativityen_US
dc.subjectteacher's creative abilitiesen_US
dc.subjectcreative searchen_US
dc.titleФормування творчих здібностей майбутніх педагогічних кадрівen_US
dc.title.alternativeФормирование творческих способностей будущих педагогических кадровen_US
dc.title.alternativeFormation of creative characteristics of future pedagogesen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1Современный педагог должен быть не только носителем знаний и новейших технологий, но и выразителем общечеловеческих ценностей и национальных, культурных, исторических традиций собственного народа. Опираясь на духовное наследие человечества, он также должен постоянно развивать в себе творческие способности как уникальную осно-ву своей профессиональной деятельности. Поэтому образовательный процесс в высшем учебном заведении должен максимально способствовать формированию и развитию творческих способностей будущих педагогических кадров. Для развития творческих способностей будущих педагогов следует применять различные методы и технологии – от традиционных до новейших интерактивных, компьютерных и информационно-коммуникативных. Ведь во время проведения занятий с использованием таких методов и технологий студен-ты становятся соавторами их реализации и привлекаются к активному творчеству и со-творчеству вместе с преподавателем. Кроме этого, формирование творческих способностей будущих педагогов невозможно без развития у них навыков научно-исследовательской работы, овладения методологией создания индивидуального творческого поиска. Потому что именно исследовательский компонент соединяет научный поиск и учебно-воспитательный процесс, стимулируя творческий подход в практической деятельности.en_US
dc.description.abstractalt2The educational process in a higher educational institution should maximally facilitate the formation and development of creative abilities of future pedagogical staff. It is necessary to use different methods and technologies for the development of creative abilities of future educators - from traditional to the latest interactive, computer and information-communication ones. After all, during classes with the use of such methods and technologies, students become the co-authors of their implementation and are involved in active creativity and co-creation with the teacher. Formation of creative abilities of future teachers is impossible without the development of their skills in research, mastering the methodology of individual creative search. After all, it is the research component that brings together scientific research and educational process, stimulating creative approach in practical activity.en_US
Розташовується у зібраннях:Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2017. — №2 (10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
72-78.pdf311,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.