Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/15938
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖаворонок, А. В.-
dc.date.accessioned2018-03-08T16:51:38Z-
dc.date.available2018-03-08T16:51:38Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/15938-
dc.descriptionЖаворонок, А. В. Концептуальні засади ідентифікації типів нетрадиційних банківських послуг / А. В. Жаворонок // Фінансові дослідження. – 2017. – № 1 (2). – С. 164-173.en_US
dc.description.abstractУ статті досліджено різні підходи до класифікації банківських послуг та визначено, що найпоширенішим з підходів до класифікації банківських послуг є їх поділ на традиційні та нетрадиційні. Виокремлено причини виникнення та подальшого розвитку нетрадиційних банківських послуг. У процесі реалізації аналізу існуючих наукових підходів до визначення типів нетрадиційних банківських послуг та їх систематизації визначено, що до нетрадиційних банківських послуг слід відносити: лізинг; факторинг; трастові послуги; гарантії та поручительства; дистанційне обслуговування; консультаційні послуги; інформаційні послуги. Визначено сутність кожної з них, роль у функціонуванні банківських установ та обґрунтовано, що перевагами їх використання є зменшення часу обслуговування клієнтів, можливість клієнтів управляти своїми операціями, полегшення роботи працівників комерційного банку, розширення кола клієнтів, підвищення дохідності, забезпечення переваг над конкурентами та інші.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : Чернігівський національний технологічний університетen_US
dc.relation.ispartofseries;№ 1 (2)-
dc.subjectпослугаen_US
dc.subjectбанкen_US
dc.subjectбанківська операціяen_US
dc.subjectбанківська послугаen_US
dc.subjectнетрадиційна банківська послугаen_US
dc.subjectфакторингen_US
dc.subjectлізингen_US
dc.subjectтрастові послугиen_US
dc.subjectгарантії та поручительстваen_US
dc.subjectдистанційне обслуговуванняen_US
dc.subjectконсультаційні послугиen_US
dc.subjectінформаційні послугиen_US
dc.subjectуслугаen_US
dc.subjectбанкen_US
dc.subjectбанковская операцияen_US
dc.subjectбанковская услугаen_US
dc.subjectнетрадиционная банковская услугаen_US
dc.subjectфакторингen_US
dc.subjectлизингen_US
dc.subjectтрастовые услугиen_US
dc.subjectгарантии и поручительстваen_US
dc.subjectдистанционное обслуживаниеen_US
dc.subjectконсультационные услугиen_US
dc.subjectинформационные услугиen_US
dc.titleКонцептуальні засади ідентифікації типів нетрадиційних банківських послугen_US
dc.title.alternativeКонцептуальные положения идентификации типов нетрадиционных банковских услугen_US
dc.title.alternativeSystematization of types of non-traditional banking services and defining their role in the functioning of banking institutionsen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1В статье исследованы различные подходы к классификации банковских услуг определено, что самым распространенным из подходов к классификации банковских услуг является их разделение на традиционные и нетрадиционные. Выделены причины возникновения и дальнейшего развития нетрадиционных банковских услуг. В процессе реализации анализа существующих научных подходов к определению типов нетрадиционных банковских услуг и их систематизации определено, что до нетрадиционных банковских услуг следует относить: лизинг; факторинг; трастовые услуги; гарантии и поручительства; дистанционное обслуживание; консультационные услуги; информационные услуги. Определена суть каждой из них, роль в функционировании банковских учреждений и обосновано, что преимуществами их использования является уменьшение времени обслуживания клиентов, возможность клиентов управлять своими операциями, облегчение работы работников коммерческого банка, расширение круга клиентов, повышение доходности, обеспечение преимуществ над конкурентами и другие.en_US
dc.description.abstractalt2In the article examines different approaches to the classification of banking services, and it is determined that the most common approach to the classification of banking services is their division into traditional and non-traditional ones. The reasons for the emergence and further development of non-traditional banking services are highlighted. In the process of implementing the analysis of existing scientific approaches to the definition of types of non-traditional banking services and their systematization, it is determined that non-traditional banking services should include: leasing; factoring; trust services; warranties and sureties; remote service; consulting services; informational services. The essence of each of them, the role in the functioning of banking institutions is determined, and it is substantiated that the advantages of using it are reducing the time of customer service, the ability of clients to manage their operations, facilitating the work of commercial bank employees, expanding the range of clients, increasing profitability, providing advantages over competitors, and others.en_US
Розташовується у зібраннях:Фінансові дослідження. — 2017. — №1 (2)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
164-173.pdf389,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.