Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/16015
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезуглий, І. В.-
dc.date.accessioned2018-03-22T13:32:07Z-
dc.date.available2018-03-22T13:32:07Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/16015-
dc.descriptionБезуглий, І. В. Інструментальне забезпечення протидії кризовим явищам у туризмі / І. В. Безуглий // Глобальні та національні проблеми економіки. Електронне наукове фахове видання. - 2018. - Вип. № 21. – С. 117-121.en_US
dc.description.abstractНегативний вплив кризових явищ у туризмі проявляється у спонтанних реакціях ринку та зменшенні туристичних потоків і фінансових надходжень від господарської діяльності. У статті обґрунтовано необхідність упровадження організаційно-економічного механізму усунення кризових явищ у туризмі. Основними інструментами такого механізму є фінансово-економічні та інформаційно-маркетингові. Дієвим інструментом зменшення кризових явищ у туризмі є туристичний брендинг, основними напрямами якого є: впровадження брендротекціоналізму українських товарів та послуг, формування позитивного іміджу місцевих туристичних дестинацій, активізація попиту на послуги внутрішнього туризму, регулярне проведення маркетингових досліджень, розширення міжнародного співробітництва, участь країни в міжнародних рейтингових системах, реалізація проектів туристичних стартапів.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherМиколаїв : Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинськогоen_US
dc.relation.ispartofseries;Вип. № 21-
dc.subjectкриза в туризміen_US
dc.subjectорганізаційно-економіч ний механізм усунення кризових явищ у рекреаційно-туристичній сферіen_US
dc.subjectтуристичний брендингen_US
dc.subjectcrisis in tourismen_US
dc.subjectorganizational and economic mechanism of elimination of crisis phenomena in recreation and tourism sphereen_US
dc.subjecttourist brandingen_US
dc.titleІнструментальне забезпечення протидії кризовим явищам у туризміen_US
dc.title.alternativeInstrumental protection against the current crisis in tourismen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1The negative impact of crisis phenomena in tourism is manifested in the spontaneous reactions of the market and in reducing travel flows and financial revenues from economic activity. The article substantiates the necessity of implementation of the organizational and economic mechanism for the elimination of crisis phenomena in tourism. The main tools of such a mechanism are financial-economic and information-marketing. Tourist branding is an effective tool for reducing crisis phenomena in tourism. The main directions are: introduction of brand-protectionism for Ukrainian goods and services, the formation of a positive image for local tourist destinations, increased demand for domestic tourism services, regular marketing research, expansion of international cooperation, participation of the country in international rating systems, implementation of tourist start-up projects.en_US
Розташовується у зібраннях:Безуглий І. В.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття_Кризові інструменти.pdf243,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.