Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/16029
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоскаленко, В. А.-
dc.date.accessioned2018-03-23T11:04:42Z-
dc.date.available2018-03-23T11:04:42Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/16029-
dc.descriptionМоскаленко, В. А. Особливості організації маркетингу в наукомістких галузях : [Електронний ресурс] / В. А. Москаленко // Економіка та суспільство. – 2017. - № 13. – С. 615-619.en_US
dc.description.abstractВ статті розглянуто питання управління маркетинговою діяльністю в наукомістких галузях. Запропоновано шляхи вдосконалення маркетингу інновацій, як діяльності, спрямованої на пошук нових сфер і способів використання потенціалу підприємства. Здійснено аналіз маркетингових заходів щодо просування інноваційних розробок.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherМукачево : Мукачівський державний університетen_US
dc.relation.ispartofseries;№ 13-
dc.subjectінноваціяen_US
dc.subjectінноваційна розробкаen_US
dc.subjectновий товарen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectринокen_US
dc.titleОсобливості організації маркетингу в наукоємних галузяхen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Москаленко В. А.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Особливості організації маркети%.pdf409,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.