Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/16101
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРябова, Т. А.-
dc.date.accessioned2018-04-04T13:43:43Z-
dc.date.available2018-04-04T13:43:43Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/16101-
dc.descriptionРябова, Т. А. Споживча поведінка промислових підприємств: теоретичний аспект / Т. А. Рябова // Ефективна економіка. - 2018. - № 3.en_US
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості споживчої поведінки промислових підприємств, їх влив на прогнозування поведінки певним чином організованих споживачів. Розглянуті фактори, що впливають на процес прийняття рішення промисловими підприємствами щодо закупівлі. Ринки підприємств багато в чому відмінні від споживчих ринків, а саме: на ньому менше покупців, ці покупці значно крупніші, а також сконцентровані географічно; попит на товари виробничого призначення визначається попитом на споживчі товари й він нееластичний та різко змінюється; закупки здійснюють професіонали та їхні рішення змінюються залежно від ринкової ситуації. Розуміння споживчої поведінки на промисловому ринку є базою для розробки ефективної маркетингової стратегії. Проте, зважаючи на комплексність процесу, а також його розвиток у часі та численні чинники впливу, це є досить важким завданням. Цим пояснюється значна кількість моделей споживчої поведінки на промисловому ринку.en_US
dc.language.isouken_US
dc.relation.ispartofseriesЕфективна економіка;№ 3-
dc.subjectповедінкаen_US
dc.subjectпромислові споживачіen_US
dc.subjectспоживчій ринокen_US
dc.subjectпроцес закупівліen_US
dc.subjectефективна взаємодіяen_US
dc.subjectbehavioren_US
dc.subjectindustrial consumersen_US
dc.subjectconsumer marketen_US
dc.subjectpurchasing processen_US
dc.subjecteffective interactionen_US
dc.titleСпоживча поведінка промислових підприємств: теоретичний аспектen_US
dc.title.alternativeСonsumer behavior of industrial enterprises: theoretical aspectsen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1In the article the features of consumer behavior of industrial enterprises, their influence on prediction of behavior of a certain way organized consumers are investigated. Considered factors influencing the decision-making process by industrial enterprises regarding procurement. The markets of enterprises are largely different from the consumer markets, namely: there are fewer buyers, these buyers are much larger, and geographically concentrated; demand for goods of production purpose is determined by demand for consumer goods and it is inelastic and drastically changes; Procurement is carried out by professionals and their decisions vary depending on the market situation. Understanding consumer behavior in the industrial market is the basis for developing an effective marketing strategy. However, given the complexity of the process, as well as its development in time and the numerous factors of influence, this is a rather difficult task. This explains a significant number of models of consumer behavior in the industrial market.en_US
Розташовується у зібраннях:Рябова Т. А.: наукові статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.