Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/16238
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛєонов, С. В.-
dc.contributor.authorСамусевич, Я. В.-
dc.contributor.authorДемків, Ю. М.-
dc.date.accessioned2018-05-02T08:30:44Z-
dc.date.available2018-05-02T08:30:44Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/16238-
dc.descriptionLyeonov, S. V. The measurement of influence of innovations’ implementation on the commercial banks performance / S. V. Lyeonov, Y. V. Samusevych, I. M. Demkiv // Науковий вісник Полісся. – 2018. – № 1 (13). Ч. 2. – С. 68-76.en_US
dc.description.abstractThe article offers classification of banking innovations dividing them into three types: innovative products, service innovation and organizational innovation. Using the instruments of panel regression modeling we assess the overall impact of banking innovations and innovations of various types on the return on assets, asset growth, the growth of loans and customer debt, the growth in customers’ resources and the growth in interest income of 9 commercial banks of Ukraine. We have also estimated the influence of banking innovations on the results of banks’ activities taking into account a time lag from one to five years.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesНауковий вісник Полісся;№ 1 (13). Ч. 2-
dc.subjectbanking innovationsen_US
dc.subjectinnovative productsen_US
dc.subjectinnovation in servicesen_US
dc.subjectorganizational innovationen_US
dc.subjectbank performanceen_US
dc.subjecttime lagen_US
dc.subjectбанківські інноваціїen_US
dc.subjectінноваційні продуктиen_US
dc.subjectінновації в обслуговуванніen_US
dc.subjectорганізаційні інноваціїen_US
dc.subjectрезультати функціонування банківen_US
dc.subjectчасовий лагen_US
dc.titleThe measurement of influence of innovations’ implementation on the commercial banks performanceen_US
dc.title.alternativeВимірювання впливу впровадження інновацій на результати діяльності комерційних банківen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1У статті здійснено класифікацію банківських інновацій на три типи: інноваційні продукти, інновації в обслуговуванні та організаційні інновації. За допомогою інструментарію панельного регресійного моделювання оцінено загальний вплив банківських інновацій та інновацій різних типів на рентабельність активів, приріст активів, приріст кредитів та заборгованості клієнтів, приріст коштів клієнтів, приріст процентних доходів 9 комерційних банків України. Визначено вплив банківських інновацій на результати діяльності банків з урахуванням часового лагу від одного до п’яти років.en_US
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Полісся. – 2018. – №1 (13) Ч. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
68-76.pdfстаття408,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.