Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/16270
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСай, Д. В.-
dc.contributor.authorСеврук, І. М.-
dc.contributor.authorТуніцька, Ю. М.-
dc.date.accessioned2018-05-03T09:49:00Z-
dc.date.available2018-05-03T09:49:00Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/16270-
dc.descriptionSai, D. V. Competitive strategies in retail industry: development and implementation in conditions of modest economic growth / D. V. Sai, I. М. Sevruk, J. М. Tunitska // Науковий вісник Полісся. – 2018. – № 1 (13). Ч. 2. – С. 183-190.en_US
dc.description.abstractIn the conditions of modest economic growth low price remains the most important competitive advantage factor in FMCG retail market. Larger market shares and the continuing growth of leading companies by expanding are indicators of the competitive strength of companies following cost leadership strategy. Market re-partition and increasing intensity of competition between existing firms are observed.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseriesНауковий вісник Полісся;№ 1 (13). Ч. 2-
dc.subjectcompetitive strategiesen_US
dc.subjectstrategic marketing planningen_US
dc.subjectcost leadershipen_US
dc.subjectdifferentiationen_US
dc.subjectretailen_US
dc.subjectконкурентні стратегіїen_US
dc.subjectстратегічне маркетингове плануванняen_US
dc.subjectлідерство за витратамиen_US
dc.subjectдиференціаціяen_US
dc.subjectроздрібна торгівляen_US
dc.titleCompetitive strategies in retail industry: development and implementation in conditions of modest economic growthen_US
dc.title.alternativeКонкурентні стратегії в галузі роздрібної торгівлі: розробка та реалізація в умовах повільного економічного зростанняen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1Ціна залишається найважливішим фактором конкурентної переваги в галузі роздрібної торгівлі в умовах повільного економічного росту. Великі частки ринку та подальший зріст компаній - лідерів за рахунок експансії є індикаторами конкурентної сили підприємств - лідерів за витратами. Спостерігаються процеси перерозподілу ринку та збільшення інтенсивності конкуренції між існуючими операторами.en_US
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Полісся. – 2018. – №1 (13) Ч. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
183-190.pdfстаття374,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.