Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/16275
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоскаленко, В. А.
dc.date.accessioned2018-05-03T10:51:01Z
dc.date.available2018-05-03T10:51:01Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/16275
dc.descriptionПоведінка споживача : метод. вказівки до виконання контр. роботи для студентів спец. 075 «Маркетинг» ступеню вищ. освіти «бакалавр» / уклад. В. А. Москаленко. – Чернігів : ЧНТУ, 2018. – 13 с.en_US
dc.description.abstractЗагальною метою вивчення дисципліни «Поведінка споживача» є надання знань про освітні напрями поширення функцій маркетингу в дослідженні механізмів поведінки споживачів і використанні цих механізмів для активного впливу на процес прийняття споживачем рішення щодо купівлі з метою досягнення цілей організації.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.titleПоведінка споживача : методичні вказівки до виконання контрольної роботи для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ступеню вищої освіти «бакалавр»en_US
dc.typeLearning Objecten_US
Розташовується у зібраннях:Москаленко В. А.: навчально-методичні видання
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Поведінка споживача..pdf244,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.