Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/16284
Назва: Методичні положення комплексного маркетингового аналізу та прогнозування розвитку ринку торгівельного обладнання
Інші назви: Мethodological provisions of complex marketing analysis and development forecast of trade equipment market
Автори: Морохова, В. О.
Бойко, О. В.
Борзаковська, Л. В.
Ключові слова: маркетинговий аналіз
методика дослідження
прогнозування розвитку ринку
ринок торгівельного обладнання
промислове підприємство
marketing analysis
research methodology
market development forecast
trade equipment market
industrial enterprise
Дата публікації: 2018
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Серія/номер: Науковий вісник Полісся;№ 1 (13). Ч. 2
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються особливості ринку ТО. Обґрунтовується методичний підхід аналізу і прогнозування розвитку досліджуваного ринку та пропонується структурно-логічна схема його аналітичного оцінювання. Конкретизуються напрямки, методи та об’єкти аналізу для кожного з підетапів дослідження ринку ТО.
Опис: Морохова, В. О. Методичні положення комплексного маркетингового аналізу та прогнозування розвитку ринку торгівельного обладнання / В. О. Морохова, О. В. Бойко, Л. В. Борзаковська // Науковий вісник Полісся. – 2018. – № 1 (13). Ч. 2. - С. 191-198.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/16284
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Полісся. – 2018. – №1 (13) Ч. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
191-198.pdfстаття627,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
191-198_pereklad.pdfстаття370,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.