Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/16287
Назва: Marketing features of promotions tactics of social business in social networks
Інші назви: Маркетингові особливості тактики просування соціального бізнесу у соціальних мережах
Автори: Зубарєва, М. А.
Штурхецький, С. В.
Ключові слова: social entrepreneurship
tactics of promotion
social networks
marketing
social communication
соціальне підприємництво
тактика просування
соціальні мережі
маркетинг
соціальні комунікації
Дата публікації: 2018
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Серія/номер: Науковий вісник Полісся;№ 1 (13). Ч. 2
Короткий огляд (реферат): The differences between social entrepreneurship and charity, traditional business, social responsibility of business are shown in the article. Moreover, the types and models of social entrepreneurship are highlighted and a new marketing methodology is pro-posed.
Опис: Zubarieva, M. A. Marketing features of promotions tactics of social business in social networks / M. A. Zubarieva, S. V. Shturkhetskyy // Науковий вісник Полісся. – 2018. – № 1 (13). Ч. 2. – С. 205-209.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/16287
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Полісся. – 2018. – №1 (13) Ч. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
205-209.pdfстаття327,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.