Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/16294
Назва: Медіапростір: особливості юридичного визначення
Інші назви: Media space: specifics of legal definition
Автори: Головко, О. М.
Ключові слова: інформаційний простір
медіапростір
мас-медіа
медіа середовище
медіа сфера
кіберпростір
медіа комунікація
масова інформація
масові комунікації
information space
media space
mass-media
media environment
media sphere
cyberspace
media communication
mass information
mass communication
Дата публікації: 2017
Видавництво: Запоріжжя : Запорізький національний університет
Серія/номер: ;Вип. № 4
Короткий огляд (реферат): У статті аналізуються наявні дефініції медіапростору з точки зору міждисциплінарного підходу. Виокремлено галузі знань та дотичні категорії, котрі паралельно аналізуються в статті задля встановлення більш точної картини медіапростору як віртуального простору. Особливу увагу приділено «новим медіа» як якісно новому медіа джерелу, котре потребує деталізації та окремих досліджень не тільки в соціології та журналістиці, а й у юриспруденції з метою врегулювання суспільних відносин, що виникають. Аргументовано потребу законодавчого закріплення та визначення медіапростору у сучасних умовах становлення інформаційного суспільства.
Опис: Головко, О. М. Медіапростір: особливості юридичного визначення [Електронний ресурс] / О. М. Головко / Юридичний науковий електронний журнал. – 2017. - Вип. № 4. - С. 65-69. - Режим доступу : http://lsej.org.ua/4_2017/17.pdf .
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/16294
Розташовується у зібраннях:Головко О. М.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Головко_стаття.pdf410,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.