Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.stu.cn.ua/123456789/16418
Назва: | Мнемонічні прийоми навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах |
Автори: | Бараненкова, Н. А. |
Ключові слова: | мнемотехніка мнемонічні прийоми мнемонічна модель флексія мовленнєва компетенція. |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | К. : Київський університет імені Бориса Грінченка |
Серія/номер: | Серія: Педагогічні науки;№ 1 (13) |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена проблемам використання принципів мнемоніки для досягнення комунікативних цілей та вдосконалення мовленнєвої компетенції студентів технічних вишів на заняттях з англійської мови. Здійснено спробу класифікувати й встановити закономірності функціонування мнемотехнічних прийомів, висвітлити переваги їхнього вживання для активізації лексичного запасу. Визначені умови, за яких застосування мнемотехніки є найбільш ефективним у процесі усного мовлення, виділені та проілюстровані основні прийоми, проаналізовано переваги та недоліки кожного з них. Надано рекомендації щодо застосування прийомів мнемоніки під час навчання студентів усного перекладу та спілкуванню в іншомовному середовищі. |
Опис: | Бараненкова, Н. А. Мнемонічні прийоми навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах / Н. А. Бараненкова, Л. К. Светенок // Освітологічний дискурс. - 2016. - № 1. - С. 1-8. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.stu.cn.ua/123456789/16418 |
Розташовується у зібраннях: | Бараненкова Н. А.: наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
СТАТЬЯ_Бараненкова_Светенок_2016_1_3.pdf | 310,49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.