Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/16418
Назва: Мнемонічні прийоми навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах
Автори: Бараненкова, Н. А.
Ключові слова: мнемотехніка
мнемонічні прийоми
мнемонічна модель
флексія
мовленнєва компетенція.
Дата публікації: 2016
Видавництво: К. : Київський університет імені Бориса Грінченка
Серія/номер: Серія: Педагогічні науки;№ 1 (13)
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемам використання принципів мнемоніки для досягнення комунікативних цілей та вдосконалення мовленнєвої компетенції студентів технічних вишів на заняттях з англійської мови. Здійснено спробу класифікувати й встановити закономірності функціонування мнемотехнічних прийомів, висвітлити переваги їхнього вживання для активізації лексичного запасу. Визначені умови, за яких застосування мнемотехніки є найбільш ефективним у процесі усного мовлення, виділені та проілюстровані основні прийоми, проаналізовано переваги та недоліки кожного з них. Надано рекомендації щодо застосування прийомів мнемоніки під час навчання студентів усного перекладу та спілкуванню в іншомовному середовищі.
Опис: Бараненкова, Н. А. Мнемонічні прийоми навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах / Н. А. Бараненкова, Л. К. Светенок // Освітологічний дискурс. - 2016. - № 1. - С. 1-8.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/16418
Розташовується у зібраннях:Бараненкова Н. А.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
СТАТЬЯ_Бараненкова_Светенок_2016_1_3.pdf310,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.