Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/16421
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоліщук, Є. А.-
dc.contributor.authorДубина, П. В.-
dc.contributor.authorПаплик, В. В.-
dc.date.accessioned2018-05-21T12:43:36Z-
dc.date.available2018-05-21T12:43:36Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/16421-
dc.descriptionПоліщук, Є. А. Консалтинг як нетрадиційна послуга банків / Є. А. Поліщук, П. В. Дубина, В. В. Паплик // Фінансові дослідження. – 2017. – № 2 (3).en_US
dc.description.abstractУ статті представлені результати дослідження, що стосуються розвитку консалтингу як нетрадиційної послуги банків. Для зручності аналізу банки було поділено на групи державних і приватних банків; вітчизняних та зарубіжних банків. Було з’ясовано, що державні банки, як і приватні, однаковою мірою намагаються надавати консалтингові послуги. Банки з іноземним капіталом, на відміну від вітчизняних, надають ширший спектр консалтингових послуг. Вітчизняні банки зосереджені, в основному, у консалтингу у сфері фінансових інвестицій. А банки з іноземним капіталом розповсюджують свою діяльність у секторі реальних інвестицій. Зважаючи на глобальні тенденції розвитку було розроблено відповідні рекомендації. Вони стосувалися розбудови консалтингових послуг як у банківській сфері загалом, так і на рівні кожного банку зокрема. Рекомендації стосуються змін у стратегії банків, їх участі у розвитку ринку консалтингових послуг на рівні з іншими організаціями, що функціонують на ринку консалтингу, запровадження дворівневої системи консалтингової послуг у банку, започаткування в навчального консультування банками. Зазначені заходи сприятимуть розширенню клієнтської бази банків, розвитку фінансової грамотності індивідуальних клієнтів, покращенню якості кредитного портфеля банків та зміцненню відносин між клієнтами та банками.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : Чернігівський національний технологічний університетen_US
dc.relation.ispartofseries;№ 2 (3)-
dc.subjectбанкиen_US
dc.subjectконсалтингen_US
dc.subjectкласифікація банківських послугen_US
dc.subjectнетрадиційні банківські послугиen_US
dc.subjectбанкиen_US
dc.subjectконсалтингen_US
dc.subjectклассификация банковских услугen_US
dc.subjectнетрадиционные банковские услугиen_US
dc.subjectbanksen_US
dc.subjectconsultingen_US
dc.subjectclassification of banking servicesen_US
dc.subjectnon-traditional banking servicesen_US
dc.titleКонсалтинг як нетрадиційна послуга банківen_US
dc.title.alternativeКонсалтинг как нетрадиционная услуга банковen_US
dc.title.alternativeConsulting as non-traditional banking serviceen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1В статье представлены результаты исследования, касающиеся развития консалтинга как нетрадиционной услуги банков. Для удобства анализа банки были разделены на группы государственных и частных банков; отечественных и зарубежных банков. Было выяснено, что государственные банки, как и частные, в равной степени пытаются оказывать консалтинговые услуги. Банки с иностранным капиталом, в отличие от отечественных, предоставляют широкий спектр консалтинговых услуг. Отечественные банки сосредоточены, в основном, на консалтинге в сфере финансовых инвестиций. А банки с иностранным капиталом распространяют свою деятельность в секторе реальных инвестиций. Учитывая глобальные тенденции развития, был разработан ряд рекомендаций. Они касались развития консалтинговых услуг как в банковской сфере в целом, так и на уровне каждого банка в частности. Рекомендации касаются изменений в стратегии банков, их участия в развитии рынка консалтинговых услуг на уровне с другими организациями, функционирующими на рынке консалтинга, внедрения двухуровневой системы консалтинговых услуг в банке, начала в обучающего консультирования банками. Указанные меры будут способствовать расширению клиентской базы банков, развития финансовой грамотности индивидуальных клиентов, улучшению качества кредитного портфеля банков и укреплению отношений между клиентами и банками.en_US
dc.description.abstractalt2The article presents the results of research related to the development of consulting as a non-traditional banking service. For convenience, the banks were divided into groups of public and private banks; domestic and foreign banks. It was found that public banks, like private ones, are equally trying to provide consulting services. Banks with foreign capital, in contrast to domestic, provide a wider range of consulting services. Domestic banks are mainly focused on consulting in the field of financial investment. Banks with foreign capital also distribute their activities in the real investment sector. Due to the global development trends, a number of recommendations were developed. They concerned the development of consulting services both in the banking sector as a whole, and at the level of each bank in particular. The recommendations concern changes in the strategy of banks, their participation in the development of the market of consulting services at the level with other organizations operating in the consulting market, the introduction of a two-level system of consulting services in the bank, the launch of training consulting by banks. These measures will promote expansion of the client base of banks, development of financial literacy of individual clients, improvement of quality of credit portfolio of banks and strengthening of relations between clients and banks.en_US
Розташовується у зібраннях:Фінансові дослідження. — 2017. — №2 (3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Поліщук, Дубина, Паплик.pdf181,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.