Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/16553
Назва: Щодо системи органів державного контролю у сфері рекламної діяльності
Автори: Апанасенко, К. І.
Ключові слова: органи державного контролю
рекламна діяльність
система контролю у галузі реклами
Дата публікації: 2013
Видавництво: Чернігів : Чернігівський національний технологічний університет
Опис: Апанасенко, К. І. Щодо системи органів державного контролю у сфері рекламної діяльності / К. І. Апанасенко // Проблеми захисту прав та свобод людини і громадянина : тези Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих учених (м. Чернігів, 16-17 травня 2013 р.). – Чернігів : ЧНТУ, 2013. – С. 193-197.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/16553
Розташовується у зібраннях:Апанасенко К. І.: доповіді, тези доповідей
2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ЩОДО СИСТЕМИ ОРГАНІВ ДЕРЖАВНОГО КОНТРОЛЮ.pdf740,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.