Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/16717
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛєскова, Л. Ф.-
dc.contributor.authorШевченко, Ю. В.-
dc.date.accessioned2018-06-13T08:17:06Z-
dc.date.available2018-06-13T08:17:06Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/16717-
dc.descriptionLeskova, L. F. Social advertising as one of the aspects of professional activity of a social worker / L. F. Leskova, Yu. V. Shevchenko // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2018. - № 1 (11). - С. 73-78.en_US
dc.description.abstractThe article deals with the peculiarities of using social advertising in the sphere of social work. The authors analyze different definitions of the notion “social advertising". The necessity of implementation of advertising and information technologies into social work is proven. The authors give some suggestions how to perceive social advertizing. The objectives, types and functions of social advertising are reviewed. The peculiarities of public awareness regarding to the activities of social services departments are highlighted. The requirements to social advertising are defined.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherЧернігів : Чернігівський національний технологічний університетen_US
dc.relation.ispartofseries;№ 1 (11)-
dc.subjectsocial advertisingen_US
dc.subjectnon-profitable advertisingen_US
dc.subjectinformation technologyen_US
dc.subjectworking with publicen_US
dc.subjectсоциальная рекламаen_US
dc.subjectнекоммерческая рекламаen_US
dc.subjectрекламноинформационная технологияen_US
dc.subjectработа с общественностьюen_US
dc.subjectсоціальна рекламаen_US
dc.subjectнекомерційна рекламаen_US
dc.subjectрекламно-інформаційна технологіяen_US
dc.subjectробота з громадськістюen_US
dc.titleSocial advertising as one of the aspects of professional activity of a social workeren_US
dc.title.alternativeСоциальная рекламная информация как один из аспектов профессиональной деятельности социального работникаen_US
dc.title.alternativeСоціальна рекламна інформація як один із аспектів професійної діяльності соціального працівникаen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1В статье авторами представлены трактования понятия «соцальная реклама», обоснована необходимость использовния рекламно-информационных технологий социальными работниками в профессиональной деятельности, определены особенности информирования населения о деятельности социальных служб и социальных услугах.en_US
dc.description.abstractalt2У статті розглянуто особливості використання соціальної реклами в сфері соціальної роботи. Розглянуті цілі, типи та функції соціальної реклами. Стратегічною метою цієї діяльності має стати ознайомлення населення із установами та закладами, видами послуг та допомог, що вони надають, формування правильного уявлення про те, чим живуть соціальні служби й некомерційні організації.en_US
Розташовується у зібраннях:Шевченко Ю.В.: наукові статті
Лєскова Л. Ф.: наукові статті
Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2018. — №1 (11)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
73-78.pdf315,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.