Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/16817
Назва: PR-технології в організаціях : методичні вказівки для практичної, самостійної та індивідуальної роботи для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" ступінь вищої освіти "бакалавр"
Автори: Рябов, І. Б.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Короткий огляд (реферат): Метою практичних занять є: - закріпити та поглибити знання студентів відповідно до лекційного курсу та робочої програми; - навчити застосовувати основні методи та інструментарій PR; - ознайомити з основними методами роботи із засобами масової комунікації та інформації; - навчити розробляти медіа-план PR-кампанії організації; - ознайомити з плануванням та організацією окремих спеціальних заходів в рамках загальної PR- стратегії організації; - формувати навички складання плану комунікацій в умовах кризової ситуації та вміння оцінювати результати проведених PR-акцій.
Опис: PR-технології в організаціях : метод. вказівки для практ., самост. та індивід. роботи для студентів спец. 075 "Маркетинг" ступінь вищої освіти "бакалавр" / уклад. І. Б. Рябов. - Чернігів : ЧНТУ, 2018. - 30 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/16817
Розташовується у зібраннях:Рябов І. Б.: навчально-методичні видання
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PR-технології в організаціях.pdf396,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.