Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/16821
Назва: Маркетинговий аналіз : методичні вказівки для практичної, самостійної та індивідуальної роботи для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" ступінь вищої освіти "бакалавр"
Автори: Рябов, І. Б.
Дата публікації: 2018
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Короткий огляд (реферат): Метою практичних занять є: - закріпити та поглибити знання студентів відповідно до лекційного курсу та робочої програми; - ознайомити студентів із теорією і практикою системного та ситуаційного аналізу, аналізу господарської діяльності підприємства; - навчитися аналізувати елементи маркетингу-міксу (товари, ціни, дистрибуції і комунікації); - вміти проводити аналіз товару (споживчої цінності товару, марки товару, упаковки товару, життєвого циклу товару, нового товару, асортименту товарів); - здійснювати маркетинговий аналіз ціни (з позиції оточення, покупців, посередників і конкурентів; з точки зору підприємства; цін асортименту; цінової еластичності попиту); - проводити аналіз дистрибуції (послідовність аналізу, системи і канали дистрибуції, дистрибуції через Інтернет);
Опис: Маркетинговий аналіз :метод. вказівки для практ., самост. та індивід. роботи для студентів спец. 075 "Маркетинг" ступінь вищої освіти "бакалавр" / уклад. І. Б. Рябов. - Чернігів : ЧНТУ, 2018. - 37 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/16821
Розташовується у зібраннях:Рябов І. Б.: навчально-методичні видання
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинговий аналіз .pdf1,26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.