Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/16824
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпенко, Ю. М.-
dc.contributor.authorБабаченко, Л. В.-
dc.contributor.authorЖидок, В. В.-
dc.contributor.authorДудко, В. Б.-
dc.date.accessioned2018-07-04T09:05:52Z-
dc.date.available2018-07-04T09:05:52Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/16824-
dc.descriptionМаркетинг : метод. вказівки з підсумкової атестації студентів освітнього ступеню "бакалавр" всіх форм навчання [Текст] / уклад.: Ю. М. Карпенко, Л. В. Бабаченко, В. В. Жидок, В. Б. Дудко. - Чернігів : ЧНТУ, 2018. – 23 с.en_US
dc.description.abstractКваліфікаційний комплексний іспит за фахом напряму підготовки Маркетинг є важливим елементом перевірки теоретичних знань і практичних навичок студентів, які вони одержали при вивченні дисциплін, передбачених навчальним планом. Зміст і структура програми комплексного іспиту з фаху формуються відповідно до вимог, передбачених кваліфікаційною характеристикою бакалавра та навчальними планами спеціальності "Маркетинг".en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.titleМаркетинг : методичні вказівки з підсумкової атестації студентів освітнього ступеню "бакалавр" всіх форм навчання [Текст].en_US
dc.typeLearning Objecten_US
Розташовується у зібраннях:Дудко В. Б.: навчально-методичні видання
Жидок В. В.: навчально-методичні видання
Бабаченко Л. В.: навчально-методичні видання
Карпенко Ю. М.: навчально-методичні видання
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг. .pdf394,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.