Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/16945
Назва: Трансформація парадигми управління підприємств на основі інформаційно-комунікаційних технологій
Інші назви: Тhe enterprises management paradigm transformation based on information and communication technologies
Автори: Гудзь, О. Є.
Прокопенко, Н. С.
Ключові слова: підприємства
парадигма управління
інформаційно-комунікаційні технології
enterprises
management paradigm
information and communication technologies
Дата публікації: 2018
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Серія/номер: Науковий вісник Полісся;№ 2 (14) Ч. 2
Короткий огляд (реферат): Сьогодні існуюча парадигма управління підприємством перестала розв’язувати нагальні проблеми й стала гальмом розвитку підприємств. Формування нової парадигми управління тісно пов’язане з новими реаліями та викликами економічного простору, з новим світоглядом різних шкіл, течій та напрямів управлінської думки. Можливості нової парадигми управління підприємств на основі інформаційно-комунікаційних технологій розширяються під впливом змін бізнесового простору
Опис: Гудзь, О. Є. Трансформація парадигми управління підприємств на основі інформаційно-комунікаційних технологій / О. Є. Гудзь, Н. С. Прокопенко // Науковий вісник Полісся. – 2018. – № 2 (14). Ч. 2. – С.16-24.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/16945
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Полісся. – 2018. – №2 (14) Ч. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
16-24.pdfстаття374,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.