Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/17127
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХолявко, Н. І.-
dc.contributor.authorШестаковська, Т. Л.-
dc.date.accessioned2018-12-21T12:14:13Z-
dc.date.available2018-12-21T12:14:13Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/17127-
dc.descriptionХолявко Н. І. Модель комерціалізації результатів наукових досліджень закладами вищої освіти України / Н. І Холявко, Т. Л. Шестаковська // Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія: економіка, управління та адміністрування. – Житомир, 2018. – № 3 (85). – С. 56–62.en_US
dc.description.abstractДосліджено наукові та прикладні засади функціонування моделей комерціалізації результатів наукових досліджень закладами вищої освіти в Україні. Проаналізовано досвід провідних закладів вищої освіти України в комерціалізації результатів наукових досліджень. Виокремлено глобальний (інструменти програми Horizon-2020; мережа ЕЕN-Ukrаіnе), національний (Мережа регіональних центрів інноваційного розвитку Державного агентства України з інвестицій та інновацій, Українська інтегрована система трансферу технологій, Національна мережа трансферу технологій) та локальний (центри інновацій, трансферу і комерціалізації технологій, науково-виробничі комплекси, інноваційно-технологічні кластери, бізнес-інкубатори, індустріальні парки, наукові парки тощо) рівні сприяння й реалізації комерціалізаційних процесів. Виявлено проблеми, з якими стикаються університети та інститути України при комерціалізації дослідницьких результатів у реальному секторі економіки. Авторами наголошено на необхідності розробки й імплементації інтегрованої моделі, що передбачає узгодження інтересів та синхронізацію дій суб’єктів секторів підприємництва, вищої освіти, держави та громадськості як елементів чотириланкової моделі Quadruple Helix. Функціональними блоками моделі визначено: правовий, маркетингово-інформаційний, бізнесовокомунікаційний, сервісно-консалтинговий, кадровий, матеріально-технічний, фінансовий.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЖитомир : Житомирський державний технологічний університетen_US
dc.subjectкомерціалізаціяen_US
dc.subjectрезультати наукових дослідженьen_US
dc.subjectзаклад вищої освітиen_US
dc.subjectмодель комерціалізації результатів наукових дослідженьen_US
dc.subjectQuadruple Helixen_US
dc.subjectінформаційна економікаen_US
dc.titleМодель комерціалізації результатів наукових досліджень закладами вищої освіти Україниen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Холявко Наталія Іванівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4Холявко,Шестаковська.pdf551,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.