Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/17132
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХолявко, Н. І.-
dc.date.accessioned2018-12-22T12:43:42Z-
dc.date.available2018-12-22T12:43:42Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/17132-
dc.descriptionХолявко, Н. І. Концептуальні засади комерціалізації результатів наукових досліджень в умовах становлення інформаційної економіки / Н. І. Холявко // Бізнес Інформ. – 2018. – № 4. – С.109–115.en_US
dc.description.abstractМетою статті є ідентифікація концептуальних аспектів комерціалізації результатів наукових досліджень в умовах становлення інформаційної економіки. Ідентифіковано теоретико-прикладні аспекти комерціалізації результатів наукових досліджень в умовах інформаційної економіки. Поняття комерціалізації результатів наукових досліджень розглянуто як комплексну економіко-правову категорію, що охоплює процеси організації та реалізації трансферу об’єктів інтелектуальної власності, результатів наукових досліджень в реальний сектор економіки на договірній основі. Наголошено на актуальності налагодження ефективних комунікацій між вищими навчальними закладами та підприємствами в рамках чотириланкової спіралі Quadruple Helix – шляхом активізації процесів комерціалізації результатів наукових досліджень в реальному секторі національної економіки. Запропоновано доповнити систему специфічних принципів комерціалізації принципами синергізму, адаптивності, інформаційної ємності й оперативної оновлюваності. Перспективи подальших досліджень полягають в ідентифікації особливостей комерціалізації результатів наукових досліджень як елементу розвитку партнерства в рамках Quadruple Helix у контексті сучасної тенденції становлення економіки інформаційного типу – на основі аналізу закордонного досвіду при адаптації кращих світових практик до вітчизняних соціально-економічних реалій.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХарківen_US
dc.relation.ispartofseries;№ 4-
dc.subjectінформаційна економікаen_US
dc.subjectвища освітаen_US
dc.subjectконцептуальні засадиen_US
dc.subjectтрансферen_US
dc.subjectкомерціалізація результатів наукових дослідженьen_US
dc.titleКонцептуальні засади комерціалізації результатів наукових досліджень в умовах становлення інформаційної економікиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Холявко Наталія Іванівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9Холявко.pdf332,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.