Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/17227
Назва: Assessing readiness of staff in Ukrainian and Mongolian multicultural companies for cross-cultural interation
Інші назви: Оцінка готовності до крос-культурної взаємодії персоналу українських та монгольських мультинаціональних компаній
Автори: Близнюк, Т. П.
Ключові слова: ethnic identity
cross-cultural interaction
multi-national company
Mongolia
Ukraine
readiness for cross-cultural interaction
types of ethnic identity
behavioral strategy in the process of cross-cultural interaction
етнічна ідентичність
крос-культурна взаємодія
мультинаціональна компанія
Монголія
Україна
готовність до крос-культурної взаємодії
типи етнічної ідентичності
поведінкова стратегія в процесі крос-культурної взаємодії
Дата публікації: 2018
Видавництво: Чернігів: ЧНТУ
Серія/номер: Науковий вісник Полісся;№ 3 (15)
Короткий огляд (реферат): The staff in Ukrainian companies are characterized by the following types of behavioral strategy: 90% - active "intermediaries", 10% - passive "intermediaries". The staff of the Mongolian companies have the following behavioral strategies: 55% of active intermediaries, 5% of passive "intermediaries", 25% of active "nationalists", 5% of "Neurotic ethnophobes", and 10% of employees are inclined to the behavior of passive "intermediaries".
Опис: Blyznyuk, T. P. Assessing readiness of staff in Ukrainian and Mongolian multicultural companies for cross-cultural interation / T. P. Blyznyuk // Науковий вісник Полісся. – 2018. – № 3 (15). – С. 32-37.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/17227
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник Полісся. – 2018. – №3 (15)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32-37.pdfстаття428,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.