Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/17409
Назва: Освітнє середовище як чинник гендерної соціалізації особистості
Автори: Ємець, Н. А.
Мельник, О. Є.
Шакун, Н. В.
Ключові слова: освіта
освітнє середовище
гендерний підхід
гендерна соціалізація
Дата публікації: 2018
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Короткий огляд (реферат): Розглядається роль освітнього середовища в процесі соціального конструювання статі як елемента культури і соціальної стратифікації та налагодженні міжособистісної взаємодії, що контролюється суспільством і через яку відтворюється уявлення про чоловіче і жіноче як категорії соціального порядку.
Опис: Ємець, Н. А. Освітнє середовище як чинник гендерної соціалізації особистості / Н. А. Ємець, О. Є. Мельник, Н. В. Шакун // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. – 2018 – № 2 (12). - С. 23-29.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/17409
Розташовується у зібраннях:Ємець Н. А.: наукові статті
Шакун Н. В.: наукові статті
Мельник О.Є.: наукові статті
Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2018. — №2 (12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23-29.pdfСтаття312,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.