Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/17412
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗахаріна, М. І.-
dc.contributor.authorМекшун, А. Д.-
dc.date.accessioned2019-05-02T11:39:48Z-
dc.date.available2019-05-02T11:39:48Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/17412-
dc.descriptionЗахаріна, М. І. Філософсько-педагогічне осмислення В. Зеньковським якості освіти: паралелі із сучасністю / М. І. Захаріна, А. Д. Мекшун // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2018. - № 2 (12). - С. 36-43en_US
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу педагогічних та філософських поглядів В. В. Зеньковського, який був представником мислителів релігійного відродження, зусиллями яких була створена філософія початку і першої половини XX століття.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.subjectЗеньковськийen_US
dc.subjectдуховністьen_US
dc.subjectсвободаen_US
dc.subjectнаціональне вихованняen_US
dc.subjectнаціональна школаen_US
dc.subjectякість освітиen_US
dc.titleФілософсько-педагогічне осмислення В. Зеньковським якості освіти: паралелі із сучасністюen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Захаріна М. І.: наукові статті
Мекшун А. Д.: наукові статті
Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2018. — №2 (12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
36-43_1.pdfСтаття333,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.