Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/17418
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОстапенко, Л. А.-
dc.contributor.authorКальницька, К. О.-
dc.contributor.authorМазур, Т. В.-
dc.date.accessioned2019-05-02T12:19:50Z-
dc.date.available2019-05-02T12:19:50Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/17418-
dc.descriptionОстапенко, Л. А. Особливості ціннісно-смислового компоненту професійної ідентичності випускників бакалаврату соціономічного профілю / Л. А. Остапенко, К. О. Кальницька, Т. В. Мазур // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2018. - №. 2 (12). – С. 65-73.en_US
dc.description.abstractРезультати дослідження ціннісно-смислового компоненту професійної ідентичності студентів, які спеціалізуються на наданні правової і соціально-психологічної допомоги людям, свідчать, що лише у половини майбутніх юристів і соціальних працівників професійна ідентичність формується успішно і пов'язана з розширенням уявлень про ціннісні складові майбутньої професійної діяльності.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.subjectпрофесійна ідентичністьen_US
dc.subjectпрофесійна мотиваціяen_US
dc.subjectціннісно-смислові характеристики професійної ідентичностіen_US
dc.titleОсобливості ціннісно-смислового компоненту професійної ідентичності випускників бакалаврату соціономічного профілюen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Кальницька К. О.: наукові статті
Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2018. — №2 (12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
65-73.pdfСтаття539,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.