Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.stu.cn.ua/123456789/17485
Назва: | Навантаженість зубчастих передач вертольотних редукторів та їх напружено-деформований стан |
Автори: | Шаповалов, О. Л. Колесник, Д. М. Пилипенко, О. І. |
Ключові слова: | зубчасті передачі навантаженість статичні та динамічні навантаження напружено-деформований стан |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Чернігів : ЧНТУ |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність теми дослідження. Для обґрунтованого збільшення ресурсу вертольотних редукторів необхідно мати наявні дані по навантаженості їх зубчастих передач на основних режимах польоту, результати стендових випробувань, розрахунків на міцність, витривалість, напружено-деформівного стану і т. ін. Отримані результати будуть використані в перевірочних розрахунках, випробуваннях відповідних деталей редукторів за різними критеріями при підготовці висновків про доцільність продовження ресурсів трансмісій вертольотів Ми-8 та їх модифікацій. Постановка проблеми. Виявлення можливості збільшення ресурсів зубчастих передач головного, проміжного і хвостового редукторів вертольотів Ми-8 та їх модифікацій. Аналіз останніх досліджень і публікацій. У раніше проведених дослідженнях дана оцінка навантаженості та напружено-деформованого стану зубчастих передач в основному для однопарного зачеплення зубчастих коліс. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Специфіка роботи зубчастих передач вертольотних редукторів полягає в урахуванні реальної багатопарності зачеплення, характерної для авіаційних передач. Мета статті. Розглянути наявні дані по статичних та динамічних навантаженнях у зоні багатопарного зачеплення. Виклад основного матеріалу. Розглянуті навантаженість високошвидкісних зубчастих передач редукторів на злітному і крейсерському режимах експлуатації, статичний розподіл навантаження між зубцями в зоні багатопарного зачеплення, динамічні навантаження в зачепленні зубчастих коліс. Висновки відповідно до статті. Найбільш небезпечним для роботи зубчастого вінця є крайковий контакт на вході в зачеплення і виході з нього, де мають місце максимальні контактні напруження. |
Опис: | Шаповалов, О. Л. Навантаженість зубчастих передач вертольотних редукторів та їх напружено-деформований стан / О. Л. Шаповалов, Д. М. Колесник, О. І. Пилипенко // Технічні науки та технології. - Чернігів : ЧНТУ, 2018. – № 4 (14). – С. 41-54 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.stu.cn.ua/123456789/17485 |
Розташовується у зібраннях: | Пилипенко О. І.: наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
5.pdf | Стаття | 1,53 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.