Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/17506
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДецюк, Т. М.-
dc.contributor.authorМаксьом, К. В.-
dc.date.accessioned2019-05-13T12:41:42Z-
dc.date.available2019-05-13T12:41:42Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/17506-
dc.descriptionДецюк, Т. М. Формування професійних навичок із протидії шкільному булінгу у майбутніх соціальних працівників у процесі позааудиторної роботи / Т. М. Децюк, К. В. Максьом // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 81(2). - С. 119-122.en_US
dc.description.abstractУ статті проаналізовано поняття «булінг» і висвітлено основні фактори та форми прояву цього явища.Здійснено аналіз досвіду залучення майбутніх соціальних працівників до волонтерської діяльності з про-тидії шкільному булінгу як форми позааудиторної роботи у Чернігівському національному технологічно-му університеті. На основі проведеного дослідження виявлено тенденцію до зниження частоти булінгуу старшій школі порівняно з середніми класами, а також зміну форм прояву булінгу, висвітлено аналізвідмінностей між типовими особистісними рисами основних учасників шкільного третируваннen_US
dc.language.isouken_US
dc.relation.ispartofseries;Вип. 81(2).-
dc.subjectбулінгen_US
dc.subjectшкільне насильствоen_US
dc.subjectтретируванняen_US
dc.subjectпідлітковий вікen_US
dc.subjectособистісні рисиen_US
dc.subjectіндивідуальні особливостіen_US
dc.subjectпозааудиторна роботаen_US
dc.subjectволонтерствоen_US
dc.subjectбуллингen_US
dc.subjectшкольное насилиеen_US
dc.subjectтретированиеen_US
dc.subjectподростковый возрастen_US
dc.subjectличностные чертыen_US
dc.subjectиндивидуальные особенностиen_US
dc.subjectвнеаудиторная работаen_US
dc.subjectbullyingen_US
dc.subjectschool violenceen_US
dc.subjectteenage ageen_US
dc.subjectpersonality traitsen_US
dc.subjectindividual characteristicsen_US
dc.subjectextra-curricular worken_US
dc.subjectvolunteeringen_US
dc.titleФормування професійних навичок із протидії шкільному булінгу у майбутніх соціальних працівників у процесі поза аудиторної роботиen_US
dc.title.alternativeForming professional skills to counter school bullyingfrom future social workers in the process of external activityen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1В статье проанализировано понятие «буллинг» и рассмотрены основные факторы и формы прояв-ления данного процесса. Осуществлен анализ опыта привлечения будущих социальных работников кволонтерской деятельности по противодействию школьному буллингу как формы внеаудиторной ра-боты в Черниговском национальном технологическом университете. На основе проведенного иссле-дования выявлена тенденция снижения частоты буллинга в старшей школе по сравнению со среднимиклассами, а также изменение форм проявления буллинга, проведён анализ различий между типичнымиличностными чертами основных участников школьного третированияen_US
dc.description.abstractalt2The article analyzes the concept of “bullying” and highlights the main factors and forms of manifestationof this phenomenon. The experience of attracting future social worNers to volunteering activities to counterschool bullying as a form of non-auditing worN in Chernihiv National Technological University has beenanalyzed. Based on the conducted research, the tendency of lowering the frequency of the bullying in thehigh school in comparison with the middle classes was revealed, as well as the change in the forms of themanifestation of the bullying, the analysis of the differences between the typical personality traits of the mainparticipants in school bullyingen_US
Розташовується у зібраннях:Децюк Т. М.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdfстаття2,46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.