Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/17530
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКорнієнко, І. В.-
dc.contributor.authorТерещук, О. І.-
dc.contributor.authorКорнієнко, С. П.-
dc.date.accessioned2019-05-14T11:01:25Z-
dc.date.available2019-05-14T11:01:25Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/17530-
dc.descriptionКорнієнко, І. Геоінформаційне моделювання пріоритетності чищення сегментів вулично-дорожньої мережі за критерієм інтенсивності руху громадського транспорту / І. Корнієнко, О. Терещук, С. Корнієнко // Технічні науки та технології. – 2018. – № 4 (14). – С. 238-247.en_US
dc.description.abstractАктуальність теми дослідження. Своєчасне прибирання вулично-дорожньої мережі міста в зимовий період потребує великої кількості прибиральної техніки. Нестача техніки призводить до перевищення термінів прибирання, а її надлишок – до перевитрат ресурсів, простоїв та втрати рентабельності підприємства. Оптимізація маршрутів прибирання вулично-дорожньої мережі міста за умов обмеженого парку техніки дозволить максимізувати міській та пасажирській трафік у місті. Постановка проблеми. В умовах обмеження парку прибиральної техніки необхідно визначити найважливіші вулиці, першочергове прибирання яких забезпечить максимальну пропускну здатність та пасажиропотік вулично-дорожньої мережі міста. Аналіз останніх досліджень та публікацій. У більшості праць, нормативних документів і методик питання пріоритетності порядку зимового чищення визначаються переважним чином категорією вулиці, при цьому питання забезпечення трафіку громадського транспорту, а відповідно, і міського пасажиропотоку не розглядаються. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Максимізація пропускної здатності вулично-дорожньої мережі потребує рекласифікації вулиць за пріоритетністю та інтенсивністю прибирання, що в подальшому дозволить оптимізувати схему маршрутів зимової прибиральної техніки. Постановка завдання. Коригування пріоритетності чищення сегментів вулично-дорожньої мережі в зимовий період за критерієм інтенсивності руху громадського транспорту. Виклад основного матеріалу. Розглянуто питання встановлення черговості чищення вулично-дорожньої мережі міста під час зимового механізованого прибирання за показником інтенсивності транспорту громадського руху. Обґрунтовано критерій встановлення пріоритету сегментів вулично-дорожньої мережі. Сформована картограма черговості прибирання сегментів вулично-дорожньої мережі міста Чернігова. Висновки відповідно до статті. Одержана картограма пріоритетності сегментів вулично-дорожньої мережі, яка сформована за показником інтенсивності руху громадського транспорту, є основою для корегування маршрутів прибиральної техніки. Врахування чинника громадського транспорту при ліквідації зимової негоди дозволить збільшити загальний міський пасажиропотік.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.subjectприбирання вулично-дорожньої мережіen_US
dc.subjectпріоритет сегментівen_US
dc.subjectгромадський транспортen_US
dc.subjectзимовий періодen_US
dc.titleГеоінформаційне моделювання пріоритетності чищення сегментів вулично-дорожньої мережі за критерієм інтенсивності руху громадського транспортуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Корнієнко І. В.: наукові статті
Терещук О. І.: наукові статті
Корнієнко С. П.: наукові статті
№4 (14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
28.pdfСтаття735,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.