Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.stu.cn.ua/123456789/17530
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Корнієнко, І. В. | - |
dc.contributor.author | Терещук, О. І. | - |
dc.contributor.author | Корнієнко, С. П. | - |
dc.date.accessioned | 2019-05-14T11:01:25Z | - |
dc.date.available | 2019-05-14T11:01:25Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/17530 | - |
dc.description | Корнієнко, І. Геоінформаційне моделювання пріоритетності чищення сегментів вулично-дорожньої мережі за критерієм інтенсивності руху громадського транспорту / І. Корнієнко, О. Терещук, С. Корнієнко // Технічні науки та технології. – 2018. – № 4 (14). – С. 238-247. | en_US |
dc.description.abstract | Актуальність теми дослідження. Своєчасне прибирання вулично-дорожньої мережі міста в зимовий період потребує великої кількості прибиральної техніки. Нестача техніки призводить до перевищення термінів прибирання, а її надлишок – до перевитрат ресурсів, простоїв та втрати рентабельності підприємства. Оптимізація маршрутів прибирання вулично-дорожньої мережі міста за умов обмеженого парку техніки дозволить максимізувати міській та пасажирській трафік у місті. Постановка проблеми. В умовах обмеження парку прибиральної техніки необхідно визначити найважливіші вулиці, першочергове прибирання яких забезпечить максимальну пропускну здатність та пасажиропотік вулично-дорожньої мережі міста. Аналіз останніх досліджень та публікацій. У більшості праць, нормативних документів і методик питання пріоритетності порядку зимового чищення визначаються переважним чином категорією вулиці, при цьому питання забезпечення трафіку громадського транспорту, а відповідно, і міського пасажиропотоку не розглядаються. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Максимізація пропускної здатності вулично-дорожньої мережі потребує рекласифікації вулиць за пріоритетністю та інтенсивністю прибирання, що в подальшому дозволить оптимізувати схему маршрутів зимової прибиральної техніки. Постановка завдання. Коригування пріоритетності чищення сегментів вулично-дорожньої мережі в зимовий період за критерієм інтенсивності руху громадського транспорту. Виклад основного матеріалу. Розглянуто питання встановлення черговості чищення вулично-дорожньої мережі міста під час зимового механізованого прибирання за показником інтенсивності транспорту громадського руху. Обґрунтовано критерій встановлення пріоритету сегментів вулично-дорожньої мережі. Сформована картограма черговості прибирання сегментів вулично-дорожньої мережі міста Чернігова. Висновки відповідно до статті. Одержана картограма пріоритетності сегментів вулично-дорожньої мережі, яка сформована за показником інтенсивності руху громадського транспорту, є основою для корегування маршрутів прибиральної техніки. Врахування чинника громадського транспорту при ліквідації зимової негоди дозволить збільшити загальний міський пасажиропотік. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів : ЧНТУ | en_US |
dc.subject | прибирання вулично-дорожньої мережі | en_US |
dc.subject | пріоритет сегментів | en_US |
dc.subject | громадський транспорт | en_US |
dc.subject | зимовий період | en_US |
dc.title | Геоінформаційне моделювання пріоритетності чищення сегментів вулично-дорожньої мережі за критерієм інтенсивності руху громадського транспорту | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Корнієнко І. В.: наукові статті Терещук О. І.: наукові статті Корнієнко С. П.: наукові статті №4 (14) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
28.pdf | Стаття | 735,33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.