Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/17581
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШаповалов, О. Л.-
dc.contributor.authorКолесник, Д. М.-
dc.contributor.authorПилипенко, О. І.-
dc.date.accessioned2019-05-20T08:57:32Z-
dc.date.available2019-05-20T08:57:32Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/17581-
dc.descriptionШаповалов, О. Л. Конструкції, кінематичні схеми та технічні характеристики вертольотних редукторів / О. Л. Шаповалов, Д. М. Колесник, О. І. Пилипенко // Технічні науки та технології. – 2018. – № 2 (12). – С. 34-48.en_US
dc.description.abstractАктуальність теми дослідження. Сучасний стан найбільш застосовуваних вертольотів Ми-8 різних модифікацій пасажирського, транспортного та військового призначення характеризується тим, що в них є агрегати з обмеженим ресурсом, відмови яких безпосередньо впливають на безпеку польотів. Оскільки найближчим часом заміни цьому типу вертольотів не очікується, необхідно забезпечити підтримку стану льотної придатності наявного парку вертольотів цього типу. Постановка проблеми. Для обґрунтованого збільшення ресурсів головного, проміжного і хвостового редукторів необхідно мати об’єктивні дані по параметрах елементів трансмісії вертольоту типу Ми-8. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Про ефективність встановлення і збільшення ресурсів агрегатам трансмісії вертольотів свідчать: оцінка й обґрунтування продовження ресурсу елементів конструкцій у двох томах під редакцією академіка В. Т. Трощенко Інституту проблем міцності НАН України, розроблене відповідне положення РФ (2004) та захист дисертації на подібну тему (2014) стосовно вертольотів Ми-2. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Розгляд конструкцій, кінематичних схем та основних технічних характеристик головних редукторів ВР-8, ВР-8А, ВР-14, проміжного ПР-8 та хвостового ХР-8 редукторів. Мета статті. Розглянути наявні початкові дані стосовно таких агрегатів трансмісії вертольотів Ми-8, як головний, проміжний і хвостовий редуктори та їх зубчасті передачі. Виклад основного матеріалу. Розглянуті конструкції, кінематичні схеми редукторів ВР-8, ВР-8А, ВР-14, ПР-8, ХР-8 та їх зубчасті передачі, а також відповідні основні технічні характеристики. Висновки відповідно до статті. Розглянуті конструкції, кінематичні схеми та основні технічні характеристики головних, проміжного та хвостового редукторів для подальшого їх застосування з метою забезпечення підтримки стану льотної придатності наявного парку вертольотів типу Ми-8.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.subjectконструкції головнихen_US
dc.subjectпроміжного та хвостового редукторів вертольота Ми-8en_US
dc.subjectкінематичні схемиen_US
dc.subjectтехнічні характеристикиen_US
dc.titleКонструкції, кінематичні схеми та технічні характеристики вертольотних редукторівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Пилипенко О. І.: наукові статті
№2 (12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdfСтаття1,57 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.