Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/17592
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБашинська, О. О.-
dc.contributor.authorКамак, Ю. О.-
dc.contributor.authorНестеренко, С. О.-
dc.date.accessioned2019-05-20T11:36:54Z-
dc.date.available2019-05-20T11:36:54Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/17592-
dc.descriptionБашинська, О. О. Метод діагностики компонентів системи керування безпілотного авіаційного комплексу / О. О. Башинська, Ю. О. Камак, С. О. Нестеренко // Технічні науки та технології. – 2018. – № 2 (12). – С. 142-150.en_US
dc.description.abstractАктуальність теми дослідження. Перспективним напрямком розвитку програмно-апаратних засобів техніч-ного діагностування є використання в їх складі інтелектуальних компонентів. Відомі засоби технічного діагностування орієнтовані на вирішення окремих вузькоспеціалізованих діагностичних задач і не забезпечують достатнього рівня універсальності, тому проблема підвищення ефективності діагностування за рахунок розробки та вдоскона-лення інтелектуальних засобів є актуальною і потребує подальших досліджень. Також актуальним є дослідження впливу різних факторів на роботу компонентів системи керування безпілотного авіаційного комплексу. Постановка проблеми. Сучасні системи керування безпілотним авіаційним комплексом є складними комплексами, в яких відбувається тісна взаємодія різнотипових підсистем. Використання БпАК у високотехнологічних сферах вимагає забезпечення високого рівня надійності функціонування СК БпАК та її компонентів. Одним із засобів підвищення надійності роботи є розробка і впровадження ефективних програмно-апаратних засобів діагностування. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Нині в умовах глобальної автоматизації пристроїв та їх комплексів, питання пошуку несправностей за допомогою автоматизованих систем із кожним днем стає все більш актуальним. Пристрої та їх комплекси стають більш складними та потребують більш глибокої деталізації при пошуку несправно-стей. Саме тому це питання звернуло увагу на себе багатьох науковців. Так, наприклад, Є. В. Нікітенко неодноразово звертав увагу на вивчення проблем автоматизованого пошуку несправностей в електронних приладах [1; 2]. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Розробка науково обґрунтованої методології технічної діагностики елементів системи керування БпАК. Постановка завдання. Розробка методу діагностування компонентів СК БпАК на базі узагальненої матема-тичної моделі програмно-апаратного пристрою діагностики. Виклад основного матеріалу. Для проведення технічної діагностики компонентів системи керування БпАК пропонується метод, що розглядає кожен елемент СК БпАК у вигляді орієнтованого графа причинно-наслідкових зв’язків. Розроблено алгоритм програмного компонента діагностичної системи СК БпАК. Висновки відповідно до статті. Сформульовано та надано математичний опис методу технічної діагности-ки елементів СК БпАК. Наведено алгоритм програмного компонента діагностичної системи СК БпАК.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.subjectбезпілотні літальні апаратиen_US
dc.subjectбезпілотні авіаційні комплексиen_US
dc.subjectсистема керування БпАКen_US
dc.subjectнадій-ністьen_US
dc.subjectдіагностуванняen_US
dc.titleМетод діагностики компонентів системи керування безпілотного авіаційного комплексуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№2 (12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.pdfСтаття419,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.