Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/17657
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВладов, С. І.-
dc.contributor.authorБойко, С. М.-
dc.contributor.authorГородній, О. М.-
dc.contributor.authorВершняк, Л. В.-
dc.contributor.authorКлімова, Я. Р.-
dc.date.accessioned2019-05-28T07:03:33Z-
dc.date.available2019-05-28T07:03:33Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/17657-
dc.descriptionВладов, С. І. Застосування рівнянь марківського процесу при діагностиці стану авіаційного двигуна гвинтокрила мі-8мтв при його експлуатації в реальних режимах роботи / С. І. Владов, С. М. Бойко, О. М. Городній, Л. В. Вершняк, Я. Р. Клімова // Технічні науки та технології. – 2018. – № 1 (11). – С. 131-139.en_US
dc.description.abstractАктуальность темы исследования. Эксплуатация вертолёта Ми-8МТВ продолжается не только в Украине, но и в других странах мира. Таким образом, актуальной научно-практической задачей является диагностика и прогнозирование изменений состояния работы двигателя вертолета Ми-8МТВ. Постановка проблемы. Исходя из того, что за последние десятилетия количество аварий вертолета Ми8МТВ составило не один десяток, актуальной научно-практической задачей является диагностика и прогнозирование изменений состояния работы двигателя. Анализ последних исследований и публикаций. Проблематикой диагностики авиационной техники в Украине занимаются ученые из Национального авиационного университета, работы которых состоят в оптимизации процессов ее технического обслуживания с помощью информационно-управляющих систем, но в их работах вопросы исследования процессов авиационных двигателей рассматриваются поверхностно. Постановка задачи. Разработка математической модели исследования основных режимов работы двигателя вертолета Ми-8МТВ при его эксплуатации в реальных режимах работы, то есть определение времени переходов из одного режима работы двигателя в другой, что позволит разработать информационно-управляющую систему диагностики и прогнозирования состояния двигателя вертолета Ми-8МТВ. Изложение основного материала. Проведён анализ особенностей эксплуатации и возможных режимов работы авиационного двигателя вертолёта Ми-8МТВ. Обоснована необходимость применения марковского процесса для контроля состояния авиационных двигателей. Разработано и предложено для дальнейшей реализации математическую модель определения и описания состояния авиационных двигателей. Выводы в соответствии со статьей. Полученные уравнения описания отказа одного из двигателей показывают, что значение φi зависит от интенсивности появления события, несмотря на тип процесса, что позволит применить стандартные методы построения алгоритма определения беспрерывного марковского процесса при имитации работы двигателя вертолета Ми-8МТВ.en_US
dc.language.isoruen_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.subjectсистема контроля состоянияen_US
dc.subjectавиационный двигатель вертолёта МИ-8МТВen_US
dc.subjectмарковский процессen_US
dc.subjectсистема контролю стануen_US
dc.subjectавіаційний двигун гвинтокрила МІ-8МТВen_US
dc.subjectмарківський процесen_US
dc.titleЗастосування рівнянь марківського процесу при діагностиці стану авіаційного двигуна гвинтокрила мі-8мтв при його експлуатації в реальних режимах роботиen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1Актуальність теми дослідження. Експлуатація вертольота Мі-8МТВ триває не тільки в Україні, але й в інших країнах світу. Таким чином, актуальною науково-практичною задачею є діагностика та прогнозування змін стану роботи двигуна вертольота Мі-8МТВ. Постановка проблеми. З огляду на те, що за останні десятиліття кількість аварій вертольота Мі-8МТВ становило не один десяток, актуальним науково-практичним завданнчм є діагностика і прогнозування змін стану роботи двигуна. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Проблематикою діагностики авіаційної техніки в Україні займаються вчені з Національного авіаційного університету, роботи яких складаються в оптимізації процесів її технічного обслуговування за допомогою інформаційно-керуючих систем, але в їхній роботах питання дослідження процесів авіаційних двигунів розглядаються поверхово. Постановка завдання. Розробка математичної моделі дослідження основних режимів роботи двигуна вертольота Мі-8МТВ при його експлуатації в реальних режимах роботи, тобто визначення часу переходів з одного режиму роботи двигуна в інший, що дозволить розробити інформаційно-керуючу систему діагностики та прогнозування стану двигуна вертольота Мі-8МТВ. Виклад основного матеріалу. Проведено аналіз особливостей експлуатації і можливих режимів роботи авіаційного двигуна вертольота Мі-8МТВ. Обґрунтовано необхідність застосування марковского процесу для контролю стану авіаційних двигунів. Розроблено та запропоновано для подальшої реалізації математичну модель визначення й опису стану авіаційних двигунів. Висновки відповідно до статті. Отримані рівняння опису відмови одного з двигунів показують, що значення φi залежить від інтенсивності появи події, незважаючи на тип процесу, що дозволить застосувати стандартні методи побудови алгоритму визначення безперервного марківського процесу при імітації роботи двигуна вертольота Мі-8МТВ.en_US
Розташовується у зібраннях:Городній О. М.: наукові статті
№1 (11)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21.pdfСтаття323,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.