Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/17700
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанюк, Т. П.-
dc.contributor.authorКонарівська, О. Б.-
dc.date.accessioned2019-05-29T08:21:24Z-
dc.date.available2019-05-29T08:21:24Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/17700-
dc.descriptionПанюк, Т. П. Соціальна складова підвищення конкурентоспроможності підприємств / Т. П. Панюк, О. Б. Конарівська // Проблеми і перспективи економіки та управління - 2018. № 4 (16). С. 63-68.en_US
dc.description.abstractThe article examines the social component of improving the competitiveness of enterprises. It has been determined that social responsibility of a business is a social component, which is one of the competitive advantages of modern enterprises of the national economy. The concept of social responsibility is characterized and its role and importance in the development of enterprises are defined. It is determined that the socially responsible functions of the enterprise, the ways of developing its social infrastructure, the formation and improvement of social protection systems for workers, the introduction of norms of ethical behavior between subordinates, suppliers and consumers are the priority tasks of the national economy.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.subjectsocial componenten_US
dc.subjectcompetitive advantageen_US
dc.subjectcorporate social responsibilityen_US
dc.subjectnational economyen_US
dc.subjectsocial policyen_US
dc.subjectcоціальна складоваen_US
dc.subjectконкурентна перевагаen_US
dc.subjectсоціальна відповідальність бізнесуen_US
dc.subjectнаціональна економікаen_US
dc.subjectсоціальна політикаen_US
dc.titleСоціальна складова підвищення конкурентоспроможності підприємствen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1У статті досліджено соціальну складову підвищення конкурентоспроможності підприємств. З’ясовано, що соціальною складовою є соціальна відповідальність бізнесу, яка виступає однією з конкурентних переваг сучасних підприємств національної економіки. Охарактеризовано поняття соціальної відповідальності та визначено її роль, значення в розвитку підприємств. Визначено, що соціально відповідальні функції підприємства, шляхи розвитку його соціальної інфраструктури, формування та удосконалення систем соціального захисту працівників, впровадження норм етичної поведінки між підлеглими, постачальниками та споживачами – це пріоритетні практичні завдання національної економіки.en_US
Розташовується у зібраннях:№4(16)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
8.pdfСтаття268,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.