Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/17727
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПілевич, Д. С.-
dc.date.accessioned2019-05-29T12:13:03Z-
dc.date.available2019-05-29T12:13:03Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/17727-
dc.descriptionПілевич, Д. С. Науково-концептуальні засади визначення сутності електронної комерції / Д. С. Пілевич // Проблеми і перспективи економіки та управління - 2018. № 4 (16). С. 114-121.en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто науково-концептуальні засади визначення сутності електронної комерції. Спочатку проаналізовано зміст категорії «комерція», яка розглядається як діяльність із торгівлі товарами й послугами. Викори- стання контент-аналізу наявних у науковій літературі підходів до розгляду змісту дефініції «електронна комерція» дозволило виокремити три базові підходи до її розгляду: інформаційно-узагальнений, товарно-детермінований та галузево-структурований, обґрунтовано їхню сутність та відмінності. Також виділено базові ознаки електронної комерції, до яких віднесено такі: взаємодія економічних суб’єктів між собою; отримання прибутку; задоволення потреб споживачів товарів та послуг; використання інформаційних мережевих технологій; рух фінансових ресур- сів. У статті з урахуванням отриманих результатів запропоновано авторське розуміння окресленої категорії.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.subjectкомерціяen_US
dc.subjectелектронна комерціяen_US
dc.subjectелектронний бізнесen_US
dc.subjectпідприємництвоen_US
dc.subjectгосподарська діяльністьen_US
dc.subjectторгівляen_US
dc.titleНауково-концептуальні засади визначення сутності електронної комерціїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№4(16)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdfСтаття287,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.