Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/17828
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкаченко, Н. В.-
dc.contributor.authorСеліверстова, Л. С.-
dc.date.accessioned2019-06-05T07:24:39Z-
dc.date.available2019-06-05T07:24:39Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/17828-
dc.descriptionТкаченко, Н. В. Формування соціальної відповідальності бізнесу / Н. В. Ткаченко, Л. С. Селіверстова // Проблеми і перспективи економіки та управління - 2018. № 3 (15). С. 49-54.en_US
dc.description.abstractThe article deals with an approach to strategy of formation of corporate social responsibility of enterprises. The proposed approach will allow the enterprises with the limited budget to plan and achieve good results for the social environment.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherЧернігів : ЧНТУen_US
dc.subjectcorporate social responsibilityen_US
dc.subjectstrategy developmenten_US
dc.subjectsocial activitiesen_US
dc.subjecteconomic impacten_US
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальністьen_US
dc.subjectстратегія розвиткуen_US
dc.subjectсоціальні заходиen_US
dc.subjectекономічний ефектen_US
dc.titleФормування соціальної відповідальності бізнесуen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1Сучасні вимоги до соціальної відповідальності обумовлюють необхідність інтеграції соціальної політики й корпоративної стратегії. Різні підходи до розуміння соціальної відповідальності вищим менеджментом підприємства, неузгодженість дій і відсутність механізмів цілеспрямованого управління соціально відповідальною поведінкою обумовлюють нестійку платформу подальшого розвитку українських підприємств. Актуальність розробки стратегії корпоративної соціальної відповідальності визначається певними економічними проблемами і зростанням рівня конкуренції між підприємствами, а також підвищенням ролі споживачів. Метою дослідження є обґрунтування підходу до стратегічного управління корпоративною соціальною відповідальністю, який орієнтується на задоволення соціальних вимог зовнішнього та внутрішнього середовищ підприємств. Одним зі шляхів розробки та регулювання діяльності корпоративної соціальної відповідальності є діалог держави, громадських організацій та представників бізнесу. Тому, політика соціальної відповідальності може бути вироблена і впроваджена в результаті соціального діалогу, і в цьому процесі ключова роль належить саме організаціям роботодавців. Впровадження принципів корпоративної соціальної відповідальності передбачає розробку та впровадження обґрунтованої стратегії управління підприємством, моніторинг його діяльності, складання корпоративної соціальної звітності. Запровадження на підприємствах стратегії корпоративної соціальної відповідальності надає їм конкретні переваги, зокрема, покращення управління завдяки запобіганню ризикам; підвищення репутаційного менеджменту; збільшення обсягів продажу та частки ринку; мотивування співробітників; оптимізація операційних процесів та зменшення витрат; лояльність інвесторів; покращення фінансових показників діяльності; налагодження відносин із державним сектором та суспільством тощо.en_US
Розташовується у зібраннях:№3(15)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
6.pdfСтаття279,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.