Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/17829
Назва: Методичні основи розробки типології готельних мереж
Інші назви: Methodical aspects of hotel chains typology development
Автори: Безуглий, І. В.
Сіренко, К. Ю.
Ключові слова: готельні мережі
типологія
франчайзинг
готельний бренд
бізнес-моделі
hotel networks
typology
franchising
hotel brand
business model
Дата публікації: 2018
Серія/номер: ;№ 3 (08)
Короткий огляд (реферат): У статті подано приклади наявних типологій та класифікацій суб’єктів готельного господарства. Представлено сучасні тренди розвитку готельного господарства в Україні. Наведені приклади готельних мереж в рекреаційно-туристичній сфері України. Розкрито особливості франчайзингової діяльності в готельному господарстві. Подано визначення готельного бренда.
Опис: Безуглий І. В. Методичні основи розробки типології готельних мереж / І. В. Безуглий, К. Ю. Сіренко // Приазовський економічний вісник. – 2018. - № 3 (08). - С. 14-21.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/17829
Розташовується у зібраннях:Безуглий І. В.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf266,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.