Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/17892
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваль, П. Ф.
dc.contributor.authorАндрєєва, Г. П.
dc.date.accessioned2019-06-10T12:19:47Z
dc.date.available2019-06-10T12:19:47Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/17892
dc.descriptionКоваль, П. Ф. Теоретичні засади спеціалізованого туризму / П. Ф. Коваль, Г. П. Андрєєва // Глобальні та національні проблеми економіки. – 2015. - № 7. - С. 91-94.en_US
dc.description.abstractУ статті досліджено зміст поняття «спеціалізований туризм» як економічної категорії. Визначено основні види туризму (пізнавальний, рекреаційний, розважальний, діловий, пригодницький, природний) і запропоновано види спеціалізованого туризму. Автори статті пропонують алгоритм оцінки сегмента туристичного ринку, який заснований на потребах туристів і вимогах до спеціалізованого туристично-рекреаційного центру.en_US
dc.language.isouken_US
dc.relation.ispartofseries;№ 7
dc.subjectспеціалізований туризмen_US
dc.subjectвид туризмуen_US
dc.subjectспеціалізовані види туризмуen_US
dc.subjectсегмент туристичного ринкуen_US
dc.subjectсегментація ринку туризмуen_US
dc.subjectоцінка сегмента туристичного ринкуen_US
dc.subjectконкурентна стратегіяen_US
dc.subjectspecialised tourismen_US
dc.subjecttourism kinden_US
dc.subjectspecialised kinds of tourismen_US
dc.subjecta segment of tourist marketen_US
dc.subjectsegmentation of tourist marketen_US
dc.subjectestimation of a segment of tourist marketen_US
dc.subjectestimation of a segment of tourist marketen_US
dc.subjectcompetitive strategyen_US
dc.titleТеоретичні засади спеціалізованого туризмуen_US
dc.title.alternativeTheoretical principles of specialized tourismen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1In the article concept content «specialised tourism» as economic category is investigated. Tourism principal views (informative, recreational, entertaining, business, adventure, natural) are defined and kinds of specialised tourism are offered. Authors of the article offer algorithm of estimation of a segment of tourist market which it is based on requirements of tourists and requirements to specialised tourist and recreational centre.en_US
Розташовується у зібраннях:Андрєєва Г. П.: наукові статті
Коваль П. Ф.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21.pdf440,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.