Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/17932
Назва: Педагогічні умови формування медіакомпетентності майбутніх маркетологів у процесі фахової підготовки
Автори: Лашук, Н. М.
Ключові слова: медіакомпетентність
маркетологи
медіаосвітній простір
середовище
інтеграція
медіадіяльність
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі формування медіакомпетентності майбутніх маркетологів у процесі фахової підготовки. Проаналізовано сутність понять «умова» та «педагогічна умова». Визначено систему педагогічних умов формування медіакомпетентності майбутніх маркетологів. Розкрито зміст кожної педагогічної умови, а саме: створення медіаосвітнього простору; інтеграція медіаосвіти до предметів професійної підготовки фахівців з маркетингу; залучення студентів до творчої медіадіяльності. Розглянуто особливості реалізації умов для формування медіакомпетентності майбутніх маркетологів та підвищення ефективності навчально-виховного процесу.
Опис: Лашук, Н. М. Педагогічні умови формування медіакомпетентності майбутніх маркетологів у процесі фахової підготовки / Н. М. Лашук // Молодий вчений.- 2018. - № 2.1 (54.1). - С.74-77
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/17932
Розташовується у зібраннях:Лашук Н. М.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лашук. Педагогічні.pdf170,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.