Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.stu.cn.ua/123456789/17933
Назва: | Потенціал технології сторітеллінгу як інструменту формування медіакомпетентності майбутніх маркетологів |
Автори: | Лашук, Н. М. |
Ключові слова: | сторітеллінг трансмедіа медіакомпетентність медіадіяльність маркетологи |
Дата публікації: | 2018 |
Короткий огляд (реферат): | У статті уточнено визначення поняття сторітеллінгу, представлено його класифікацію щодо презентації кон‑ тенту (усний, письмовий, цифровий, трансмедійний) та як зразка педагогічної технології (класичної й активної). Проаналізовано поняття «трансмедійний сторітеллінг», його моделі використання в освіті – відкриту та закри‑ ту. Виділено принципи використання трансмедіасторітеллінгу в едукаційному процесі: розгалуженість, заглиблення, послідовність і систематичність, множинність, занурення в історію; витягування, побудова певного світу історії, серійність, суб’єктивність, перформативність і співтворчість (за Г. Дженкінсом). Запропоновано три компоненти трансмедійного сторітелінгу (пошуковий, партнерський, ігровий) та подані приклади завдань до кожного компонен‑ ту. Презентовано модель проектної технології трансмедійного сторітеллінгу та приклад її реалізації, у процесі якої студенти здобувають досвід пізнавальної діяльності, медіадіяльності та медіатворчості, а також досвід індивіду‑ альної інтерпретації медіатекстів і формування особистісних смислів. |
Опис: | Лашук, Н. М. Потенціал технології сторітеллінгу як інструменту формування медіакомпетентності майбутніх маркетологів / Н. М. Лашук. /Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова (Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи). - 2018. - № 62. - С. 122-126. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.stu.cn.ua/123456789/17933 |
Розташовується у зібраннях: | Лашук Н. М.: наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Лашук. Потенціал.pdf | 569,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.