Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/17935
Назва: Роль технологій та стратегій медіаосвіти для формування медіакомпетентності майбутніх маркетологів
Автори: Лашук, Н. М.
Ключові слова: медіаосвіта
медіаосвітні технології
медіаосвітній блог
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті узагальнено особливості використання медіаосвітніх технологій для формування медіакомпетентності майбутніх маркетологів у процесі фахової підготовки. Проаналізовано відмінності між поняттями «медіатехнології» та «медіаосвітні технології». Виділено методи медіаосвітніх технологій. Як елементарну медіаосвітню технологію запропоновано спецкурс «Медіакомпетентність. Технології та стратегії» і надано приклади медіарекомендацій. Висвітлено поняття «медіадидактика» як сукупність освітніх технологій, безпосeредньо пов’язаних з використанням різних видів медіа, та запропоновано її різновид блогодидактику у вигляді медіаосвітнього блогу викладача.
Опис: Лашук, Н. М. Роль технологій та стратегій медіаосвіти для формування медіакомпетентності майбутніх маркетологів / Н. М. Лашук // Вісник Глухівського національного педагогічного університету ім. О. Довженка : зб. наук. праць.- 2018. - Вип.1(36). - С.73-79.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/17935
Розташовується у зібраннях:Лашук Н. М.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лашук_Роль технологій. pdf.pdf1,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.