Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/1800
Назва: Маркетингова діяльність страховиків та напрямки її вдосконалення
Автори: Кравчук, Г. В.
Кожемяко, Ю. В.
Ключові слова: маркетингова діяльність
Дата публікації: 2011
Видавництво: Чернігів: ЧНТУ
Серія/номер: Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: "Економічні науки". зб.;№2(50)
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано специфіку реалізації процедур маркетингу у діяльності страхових компаній та визначено пріоритетність формування заходів для активізації впливу на страхувальників.
Опис: Кравчук Г. В., Кожемяко Ю. В. Маркетингова діяльність страховиків та напрямки її вдосконалення / Г. В. Кравчук, Ю. В. Кожемяко // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". - Чернігів : ЧДТУ, 2011. – № 2 (50). - С. 242-248.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/1800
Розташовується у зібраннях:Кравчук Ганна Вікторівна
Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія "Економічні науки". — 2011. — №2 (50)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
50_2011 - Кравчук Г.В., Кожемяко Ю.В..pdfстаття388,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.