Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/18040
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПілевич, Д.-
dc.date.accessioned2019-08-02T09:56:19Z-
dc.date.available2019-08-02T09:56:19Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/18040-
dc.descriptionПілевич, Д. Роль електронної комерції в розвитку інформаційної економіки / Д. Пілевич // Проблеми і перспективи економіки та управління. 2019. № 1 (17). С. 88-95.en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретичні положення ролі електронної комерції в розвитку інформаційної економіки. Зокрема, досліджено сутність таких категорій, як «електронна комерція» та «інформаційна економіка». Результати проведеного дослідження дали змогу встановити окремі варіанти пізнання особливостей взаємодії електронної комерції та інформаційної економіки. Зокрема, було виділено такі з них: розгляд електронної комерції як частини системи інформаційної економіки та розгляд електронної комерції як окремої системи. У статті описано сутність зазначених концепцій. Також визначено основні переваги та недоліки функціонування електронної комерції для споживачів та виробників, що дозволило обґрунтувати наявність як позитивних, так і негативних впливів електронної комерції на розбудову інформаційної економіки.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧНТУen_US
dc.relation.ispartofseries1;-
dc.subjectкомерціяen_US
dc.subjectелектронна комерціяen_US
dc.subjectінформаційна економікаen_US
dc.subjectінформаціяen_US
dc.subjectінформаційне суспільствоen_US
dc.subjectсистемаen_US
dc.subjectсистемний підхідen_US
dc.subjectcommerceen_US
dc.subjecte-commerceen_US
dc.subjectinformation economyen_US
dc.subjectinformationen_US
dc.subjectInformation societyen_US
dc.subjectsystemen_US
dc.subjectsystem approachen_US
dc.titleРоль електронної комерції в розвитку інформаційної економікиen_US
dc.title.alternativeRole of the e-commerce in the develoment of the information economyen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1Within the article, theoretical positions of the e-commerce role in the development of information economics are considered. In particular, the essence of such categories as "electronic commerce" and "information economy" is studied. The results of the study made it possible to establish individual ways of knowing peculiarities of the interaction of the e-commerce and the information economy. In particular, the following were highlighted: the e-commerce as a part of the information economy system and the consideration of the e-commerce as a separate system. The essence of these concepts is described within the article. In addition, main advantages and disadvantages of the e-commerce functioning for consumers and producers, which allowed to substantiate the presence of both positive and negative influences of the e-commerce on the development of the information economy, are identified.en_US
Розташовується у зібраннях:Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2019. – №1(17)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
88-95.pdfстаття340,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.