Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/18142
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРябова, Т. А.-
dc.contributor.authorРябов, І. Б.-
dc.date.accessioned2019-09-24T08:19:51Z-
dc.date.available2019-09-24T08:19:51Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/18142-
dc.descriptionРябова, Т. А. Роль креативу в рекламній діяльності / Т. А. Рябова, І. Б. Рябов // Ефективна економіка. – 2019. – № 6. - Режим доступу : http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/6_2019/59.pdf.en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто сутність та особливості рекламного креативу, його влив на маркетингові комунікації, як засіб швидкого реагування і цільового впливу на споживачів та посередників. Рекламний креатив є усвідомленою діяльністю, спрямованою на отримання певних результатів, що здатна використовувати елементи сучасного мистецтва для створення бажаного образу бренду. Деякі товари слід рекламувати не за стандартними правилам, а застосовуючи оригінальні засоби і прийоми. Головним тут є- намагання здивувати споживача за допомогою надання йому незвичайних, яскравих, оригінальних рішень, які б виходили за рамки звичного. Дослідження показують, що рекламісти повинні переорієнтовуватися на споживача, який за минуле десятиліття змінився і тепер чекає від рекламодавця нового, цікавого креативного продукту, тому рекламним агенціям в своїй діяльності необхідно використовувати такі аспекти рекламної творчості, як оригінальність, гнучкість, розробки, синтез та художня цінність.en_US
dc.language.isouken_US
dc.relation.ispartofseries;№ 6-
dc.subjectкреативen_US
dc.subjectтворчістьen_US
dc.subjectрекламний креативen_US
dc.subjectкреатив у рекламіen_US
dc.subjectефективність креативуen_US
dc.subjectкреативна економікаen_US
dc.subjectкреативні індустріїen_US
dc.subjectcreativityen_US
dc.subjectadvertising creativityen_US
dc.subjectcreative in advertisingen_US
dc.subjectcreative efficiencyen_US
dc.subjectcreative economyen_US
dc.subjectcreative industryen_US
dc.titleРоль креативу в рекламній діяльностіen_US
dc.title.alternativeThe role of creativity in advertising activityen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1The essence and peculiarities of advertising creativity, its influence on marketing communications as a means of rapid response and targeted influence on consumers and intermediaries are considered in the article. Creative creativity is a conscious activity aimed at obtaining certain results that can use elements of contemporary art to create the desired image of the brand. Some products should be advertised not by standard rules, but by using original means and techniques. The main thing here is the attempt to surprise the consumer by providing him with unusual, vivid, original solutions that would go beyond the usual. Studies show that advertisers should re-focus on a consumer that has changed over the past decade and now expects the advertiser a new, interesting creative product; therefore, advertising agencies need to use the following aspects of their creative work in their work, such as originality, flexibility, development, synthesis and artistic value. Researchers quantified the impact of each element on sales. All of them had a positive impact, the development was definitely the most powerful result (1.32 with indexation in relation to the general average level of creativity 1.0), followed by artistic value (1.19) then originality (1.06) and flexibility (1 , 03), and the synthesis is only (0.45). However, other studies show that advertising agencies use originality and artistic value more than they use development. Creativity in the broad sense of the word is present in all spheres of our lives. Changing psychological models affects consumption practices, changes the buying habits of people, creates new target audiences. Therefore, advertising, in an effort to be effective, should have an impact on these new audiences. To do this, it must change with the society, and creative in advertising activities must always be present.en_US
Розташовується у зібраннях:Рябова Т. А.: наукові статті
Рябов І. Б.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Роль креативу в рекламній діяльності_ Ефективна_економіка_6_2019.pdf261,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.