Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/18328
Назва: Маркетинг : методичні вказівки до виконання курсової роботи для студентів галузі знань 07 "Управління та адміністрування" за спец. 072 "Фінанси, банківська справа та страхування денної форми навчання до виконання курсової роботи для студентів галузі знань 07 "Управління та адміністрування за спеціальністю 072 "Фінанси, банківська справа та страхування" денної форми навчання
Автори: Ільчук, В. П.
Штирхун, Х. І.
Шпомер, Т. О.
Дата публікації: 2019
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Короткий огляд (реферат): Метою дисципліни «Маркетинг» є формування у майбутніх економістів сучасної системи поглядів та спеціальних знань у галузі маркетингу, набуття практичних навичок щодо просування товарів на ринок з урахуванням задоволення потреб споживачів та забезпечення ефективної діяльності підприємства.
Опис: Маркетинг : метод. вказівки до виконання курс. роботи для студентів галузі знань 07 "Управління та адміністрування" за спец. 072 "Фінанси, банківська справа та страхування" ден. форми навчання / Уклад.: В. П. Ільчук, Х. І. Штирхун, Т. О. Шпомер. – Чернігів : ЧНТУ, 2019. – 25 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/18328
Розташовується у зібраннях:Шпомер Т. О.: навчально-методичні видання
Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг..pdf519,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.