Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/18369
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPolkovnychenko, O.S.
dc.contributor.authorMurai, A.
dc.date.accessioned2019-12-02T12:55:23Z
dc.date.available2019-12-02T12:55:23Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/18369
dc.descriptionPolkovnychenko, S. Study of the competitiveness of Ukraine in the european market of tourist services / S. Polkovnychenko, A. Murai // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2019. - №2(18). - С. 112-120.en_US
dc.description.abstractУ статті виділено основні підходи до оцінки рівня конкурентоспроможності країни в туристичній сфері. За допомогою показників Індексу конкурентоспроможності у сфері подорожей та туризму, коефіцієнта виявлених конкурентних переваг та коефіцієнта відносної зовнішньоторговельної переваги проведено оцінку конкурентоспроможності України на ринку туристичних послуг Європи, визначено її сильні та слабкі позиції. Обґрунтовано шляхи підвищення конкурентоспроможності України в процесі забезпечення її інтеграції до європейського туристичного ринку, серед яких покращення інфраструктури, вдосконалення нормативно-правового, маркетингового, інвестиційного, кадрового забезпечення тощо.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.subjectтуристична послугаen_US
dc.subjectринок туристичних послугen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.titleStudy of the competitiveness of Ukraine in the european market of tourist servicesen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1The article highlights the main approaches to assessment of a country’s competitiveness in tourism sector. The assessment of Ukraine’s competitiveness in the European market of tourist services is made using the indicators of the Travel and Tourism Competitiveness Index, the Registered Competitive Advantages ratio and the Ratio of Relative Foreign Trade Advantage of the tourism industry, its strengths and weaknesses are identified. The ways of increasing the competitiveness of Ukraine in the process of ensuring its integration into the European tourism market are substantiated, which include improvement of infrastructure, improvement of regulatory, marketing, investment, staffing support, etc.en_US
Розташовується у зібраннях:Полковниченко С. О.: наукові статті
Проблеми і перспективи економіки та управління. – 2019. – №2(18)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Polkovnychenko S..pdf774,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.