Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/18442
Назва: Термінологічна компетентність фахівця з фізичного виховання – запорука успішної професійної діяльності
Інші назви: Terminological competence of the specialists on physical education – the mortgage of successful professional work
Автори: Черняков В. В., /
Дудоров, О. М.
Самійленко, В. П.
Ключові слова: фахівець з фізичного виховання
термінологічна компетентність
гімнастична термінологія
the specialists on physical education
terminological competence
gymnastic terminology
Дата публікації: 2019
Видавництво: Чернігів : ЧНТУ
Серія/номер: ;№1
Короткий огляд (реферат): Актуальність теми дослідження. Проблема підвищення рівня термінологічної компетентності фахівця з фізичного виховання на сьогоднішній день набуває особливого значення, що обумовлюється як викликами сучасного суспільства так і новим розумінням фізкультурно-оздоровчої роботи. Постановка проблеми. Підготовка висококваліфікованого та конкурентоспроможного спеціаліста будь-якого фаху у сучасних умовах розвитку українського суспільства передбачає набуття ним обов’язкових знань та умінь із галузі фізичного виховання. Реалізацію цього завдання цілком покладено на фахівців з фізичного виховання, які повинні мати високий рівень професійної компетентності. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Питання сутності і змісту термінологічної компетентності фахівців з фізичного виховання розглядалися такими вітчизняними дослідниками як В. Арефьєв, В. Шегімага, І. Терещенко, Р. Райтер, Ю. Салямін (гімнастична термінологія), В. Арефьєв, Б. Шиян, О. Худолій, В. Айунц (теорія і методика підготовки фахівців з фізичного виховання), Б. Шиян, В. Гетман, Ю. Новицький, В. Акімова, І. Вржеснєвський, Г. Вржесневська, Н. Турчина, Е. Черняєв (методика проведення занять з фізичного виховання у ВНЗ) та інші. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Малодослідженим залишаються теоретичні та практичні аспекти реалізації термінологічної компетентності фахівців з фізичного виховання у процесі фахової діяльності. Постановка завдання полягає у визначенні основних недоліків термінологічної компетентності фахівців з фізичного виховання, що виявляються у процесі фахової діяльності та наданні рекомендацій щодо їх усунення. Виклад основного матеріалу. Вивчення термінологічної компетентності фахівця з фізичного виховання як важливої складової його професійної компетентності обумовлене застосуванням єдиного підходу до використання гімнастичної термінології у фаховій діяльності відповідно до вимог, що висуваються до неї. Уніфікація термінологічної компетентності фахівця з фізичного виховання дозволить підвищити рівень професійної компетентності та професійно-педагогічного саморозвитку, забезпечити стабільну результативну фахову діяльність. Висновки. Осмислення та свідоме використання коректних термінологічних назв і термінів дозволить підвищити рівень мовно-термінологічного компоненту професійної компетентності фахівців з фізичного виховання.
Опис: Черняков, В. В. Термінологічна компетентність фахівця з фізичного виховання – запорука успішної професійної діяльності / В. В. Черняков, О. М. Дудоров, В. П. Самійленко // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. – 2019. – № 1 (13) – С. 87-92.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/18442
Розташовується у зібраннях:Черняков В. В.: наукові статті
Дудоров О. М.: наукові статті
Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2019. — №1 (13)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
87-92.pdfСтаття321,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.