Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.stu.cn.ua/123456789/18442
Назва: | Термінологічна компетентність фахівця з фізичного виховання – запорука успішної професійної діяльності |
Інші назви: | Terminological competence of the specialists on physical education – the mortgage of successful professional work |
Автори: | Черняков В. В., / Дудоров, О. М. Самійленко, В. П. |
Ключові слова: | фахівець з фізичного виховання термінологічна компетентність гімнастична термінологія the specialists on physical education terminological competence gymnastic terminology |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Чернігів : ЧНТУ |
Серія/номер: | ;№1 |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність теми дослідження. Проблема підвищення рівня термінологічної компетентності фахівця з фізичного виховання на сьогоднішній день набуває особливого значення, що обумовлюється як викликами сучасного суспільства так і новим розумінням фізкультурно-оздоровчої роботи. Постановка проблеми. Підготовка висококваліфікованого та конкурентоспроможного спеціаліста будь-якого фаху у сучасних умовах розвитку українського суспільства передбачає набуття ним обов’язкових знань та умінь із галузі фізичного виховання. Реалізацію цього завдання цілком покладено на фахівців з фізичного виховання, які повинні мати високий рівень професійної компетентності. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Питання сутності і змісту термінологічної компетентності фахівців з фізичного виховання розглядалися такими вітчизняними дослідниками як В. Арефьєв, В. Шегімага, І. Терещенко, Р. Райтер, Ю. Салямін (гімнастична термінологія), В. Арефьєв, Б. Шиян, О. Худолій, В. Айунц (теорія і методика підготовки фахівців з фізичного виховання), Б. Шиян, В. Гетман, Ю. Новицький, В. Акімова, І. Вржеснєвський, Г. Вржесневська, Н. Турчина, Е. Черняєв (методика проведення занять з фізичного виховання у ВНЗ) та інші. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Малодослідженим залишаються теоретичні та практичні аспекти реалізації термінологічної компетентності фахівців з фізичного виховання у процесі фахової діяльності. Постановка завдання полягає у визначенні основних недоліків термінологічної компетентності фахівців з фізичного виховання, що виявляються у процесі фахової діяльності та наданні рекомендацій щодо їх усунення. Виклад основного матеріалу. Вивчення термінологічної компетентності фахівця з фізичного виховання як важливої складової його професійної компетентності обумовлене застосуванням єдиного підходу до використання гімнастичної термінології у фаховій діяльності відповідно до вимог, що висуваються до неї. Уніфікація термінологічної компетентності фахівця з фізичного виховання дозволить підвищити рівень професійної компетентності та професійно-педагогічного саморозвитку, забезпечити стабільну результативну фахову діяльність. Висновки. Осмислення та свідоме використання коректних термінологічних назв і термінів дозволить підвищити рівень мовно-термінологічного компоненту професійної компетентності фахівців з фізичного виховання. |
Опис: | Черняков, В. В. Термінологічна компетентність фахівця з фізичного виховання – запорука успішної професійної діяльності / В. В. Черняков, О. М. Дудоров, В. П. Самійленко // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. – 2019. – № 1 (13) – С. 87-92. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.stu.cn.ua/123456789/18442 |
Розташовується у зібраннях: | Черняков В. В.: наукові статті Дудоров О. М.: наукові статті Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. — 2019. — №1 (13) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
87-92.pdf | Стаття | 321,81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.