Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/18491
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩур, Р. І.-
dc.date.accessioned2019-12-19T14:02:31Z-
dc.date.available2019-12-19T14:02:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/18491-
dc.descriptionЩур, Р. І. Фінанси об’єднаних територіальних громад: концептуальні засади теорії і практики : дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.08 / Р. І. Щур. - Чернігів, 2019. - 522 с.en_US
dc.description.abstractУ дисертації теоретично обґрунтовано та запропоновано нове вирішення наукової проблеми, що полягає у поглибленні та обґрунтуванні теоретико-методологічних та науково-методичних засад фінансів об’єднаних територіальних громад та розробка рекомендацій щодо модернізації управління ними. Сформульовано теоретичні основи дослідження фінансів об’єднаних територіальних громад з узагальненням наукових підходів щодо змістовного наповнення та функціональності таких дефініцій як ,,місцеве самоврядування”, ,,фінансовий потенціал територіальної громади”, ,,доходи об’єднаної територіальної громади”, ,,витрати об’єднаної територіальної громади” тощо. Дослідження змістовного наповнення та ретроспективний аналіз розвитку місцевого самоврядування в Україні дозволили визначити її характерні ознаки як інституційного суб’єкта фінансових відносин, зокрема: фінансова відокремленість; фінансова персоніфікація; фінансова правосуб’єктність, що включає в себе фінансову правоздатність і дієздатність. Запропоновано методичний підхід формування доходів та здійснення видатків об’єднаних територіальних громад в Україні на основі застосування програмно-цільового методу, який передбачає реалізацію етапів планування видатків ОТГ, що базуються на встановленні цілей і завдань формування видатків за програмною класифікацією, показниках оцінки ефективності цільових програм ОТГ та запровадженні середньострокового бюджетного планування як на державному, так і на місцевому рівні. Запровадження середньострокового бюджетного планування на місцевому рівні дає можливість органам місцевого самоврядування узгоджувати свої стратегічні плани діяльності з наявними ресурсами в рамках підготовки проєкту бюджету на відповідний рік і прогнозу місцевого бюджету на наступні два роки. Така система бюджетного планування дозволяє вибудовувати ефективну бюджетну політику на більш тривалий термін, з врахуванням соціально-економічних інтересів відповідних територіальних громад. Розроблено науковий базис модернізації управління фінансами та фінансового контролю в процесі діяльності об’єднаних територіальних громад в Україні. Даний стратегічний конструкт включає: розробку власної фінансової стратегії для кожної об’єднаної територіальної громади у відповідно до її потреб і фінансових можливостей; закріплення на державному рівні норм і стандартів процедури прийняття фінансових рішень об’єднаними територіальними громадами; активізацію участі об’єднаних територіальних громад в адмініструванні місцевих податків і зборів та проведення власної політики запозичень; імплементацію європейського досвіду щодо модернізації управління фінансами та здійснення фінансового контролю за діяльністю об’єднаних територіальних громад.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherЧернігівen_US
dc.subjectфінанси об’єднаних територіальних громадen_US
dc.subjectфінансовий потенціалen_US
dc.subjectфінансова поведінкаen_US
dc.subjectмісцевий бюджетen_US
dc.subjectдоходи об’єднаної територіальної громадиen_US
dc.subjectвидатки об’єднаної територіальної громадиen_US
dc.subjectуправління фінансамиen_US
dc.subjectфінансовий контрольen_US
dc.subjectфинансы объединенных территориальных общинen_US
dc.subjectфинансовый потенциалen_US
dc.subjectфинансовое поведениеen_US
dc.subjectместный бюджетen_US
dc.subjectдоходы объединенной территориальной общиныen_US
dc.subjectрасходы объединенной территориальной общиныen_US
dc.subjectуправление финансамиen_US
dc.subjectфинансовый контрольen_US
dc.subjectfinance of the united territorial communitiesen_US
dc.subjectfinancial potentialen_US
dc.subjectfinancial conducten_US
dc.subjectlocal budgeten_US
dc.subjectprofits of the united territorial communitiesen_US
dc.subjectcharges of the united territorial communitiesen_US
dc.subjectfinancial managementen_US
dc.subjectfinancial controlen_US
dc.titleФінанси об’єднаних територіальних громад: концептуальні засади теорії і практикиen_US
dc.title.alternativeФинансы объединенных территориальных общин: концептуальные принципы теории и практикиen_US
dc.title.alternativeFinances of the united territorial communities: conceptual principles of theory and practiceen_US
dc.typeThesisen_US
dc.description.abstractalt1В диссертации теоретически обоснованно и предложено новое решение научной проблемы, которая заключается в углублении и обосновании теоретико-методологических и научно-методических принципов финансов объединенных территориальных общин и разработка рекомендаций относительно модернизации управления ними. Сформулированы теоретические основы исследования финансов объединенных территориальных общин с обобщением научных подходов относительно содержательного наполнения и функциональности таких дефиниций как ,,местное самоуправление”, ,,финансовый потенциал территориальной общины”, ,,доходы объединенной территориальной общины”, ,,затраты объединенной территориальной общины” и тому подобное. Определено содержание понятия объединенной территориальной общины как целостной экономической системы. исследование содержательного наполнения и ретроспективный анализ развития местного самоуправления в Украине позволили определить характерные признаки территориальной общины как институционного субъекта финансовых отношений, которыми являються: финансовая отделенность; финансовая персонификация; финансовая правосубъектность, которая включает в себя финансовую правоспособность и дееспособность. Предложен методический подход к формированию расходов объединенных территориальных общин в Украине на основе применения программно-целевого метода, который предусматривает реализацию этапов планирования расходов бюджетов ОТО, которые базируются на постановке целей и заданий формирования расходов по программной классификации), показателях оценки эффективности целевіх программ ОТО и вводе среднесрочного бюджетного планирования как на государственном, так и на местном уровне. Ввод среднесрочного бюджетного планирования на местном уровне дает возможность органам местного самоуправления согласовывать свои стратегические планы деятельности с имеющимися ресурсами в рамках подготовки проекта бюджета на соответствующий год и прогноза местного бюджета на следующие два года. Такая система бюджетного планирования позволяет выстраивать эффективную бюджетную политику на более длительный срок, с учетом социально-экономических интересов соответствующих территориальных общин. Разработан стратегический базис модернизации управления финансами и финансового контроля в процессе деятельности объединенных территориальных общин в Украине. Данный стратегический конструкт включает: разработку собственной финансовой стратегии для каждой объединенной территориальной общины в в соответствии с ее потребностями и финансовыми возможностями; закрепление на государственном уровне норм и стандартов процедуры принятия финансовых решений объединенными территориальными общинами; активизацию участия объединенных территориальных общин в администрировании местных налогов и сборов и проведения собственной политики заимствований; имплементацию европейского опыта относительно модернизации управления финансами и осуществления финансового контроля в процессе деятельности объединенных территориальных общин.en_US
dc.description.abstractalt2The dissertation theoretically substantiates and proposes a new solution to the scientific problem, which is to deepen and substantiate the theoretical, methodological and scientific and methodological foundations of the principles of finances of the united territorial communities and development of recommendations in relation to modernization of management by them offers. Theoretical bases of research of finances of the united territorial communities are formulated with generalization of scientific approaches in relation to the rich in content filling and functionality of such definition as “local self-government”, “financial potential of territorial community”, “profits of united territorial community”, “expense of the united territorial community” and others like that. Certainly maintenance of concept of the united territorial community as an integral economic system. Research of the rich in content filling and retrospective analysis of development of local self-government in Ukraine allowed to define the characteristic signs of territorial company as an institutional subject of financial relations is: financial separated; financial personification; financial legal personality which includes for itself a financial legal capacity and capability. Methodological approach is offered to forming of charges of budgets of the united territorial communities in Ukraine on the basis of application programmatic having a special purpose to the method, which foresees realization of the stages of planning of programmatic charges of budgets of UTC(budgetary programs), which are based on establishment of aims tasks of forming of charges after programmatic classification (programmatic charges), indexes of estimation of efficiency of the budgetary programs of budgets of UTC and introduction of the medium-term budgetary planning both on state and on local levels. Introduction of the medium-term budgetary planning at local level enables the organs of local self-government to co-ordinate the strategic plans of activity with present resources within the framework of preparation of budget on the proper year and prognosis of local budget statement on next two years. Such system of the budgetary planning allows to line up an effective fiscal policy on more protracted term, taking into account socio-economic interests of the proper territorial communities. The strategic base of modernization of financial management and financial control is developed after activity of the united territorial communities in Ukraine. Strategic construction is given includes: development of own financial strategy for every united territorial communities in in accordance with its necessities and financial possibilities; fixing at state level of norms and standards of procedure of acceptance of financial decisions by the incorporated territorial companies; activation of participation of the united territorial communities in administration of community charges and collections and leadthrough of own policy of borrowings; implementation of European experience in relation to modernization of financial management and realization of financial control after activity of united territorial communities.en_US
Розташовується у зібраннях:08.00.08 – гроші, фінанси і кредит

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дисертація Щур сайт.pdfдисертація77,71 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.