Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/18527
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorHnedina, K. V.-
dc.date.accessioned2020-01-11T11:12:31Z-
dc.date.available2020-01-11T11:12:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://ir.stu.cn.ua/123456789/18527-
dc.descriptionHnedina, K. V. Strategy: essence, advantages, methods and techniques of formation / K. V. Hnedina // Бізнес - Інформ.- 2019. - № 2. - C. 14 - 20en_US
dc.description.abstractThe article is concerned with research of economic essence of the concept of «strategy», advantages, methods and techniques of its formation and materialization. A review and a generalization of the existing approaches to the interpretation of «strategy» are carried out, the author’s own definition of this category is provided. The advantages of strategy formation are covered and its role in ensuring the economic security of enterprise is defined. The methods and techniques of business analysis, planning and management, used in the formation of strategy, implementation and evaluation of results of the implemented strategic measures are considered. Within each stage of the strategy formation and materialization, the author allocates the basic methods and techniques, which are widely used in practical activity of enterprises. In forming a strategy of enterprise it is proposed to use such instrument as «sketch of a business strategy», which reflects the main components of the strategy and on the basis of which a detailed strategic plan can be developed.en_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectbusiness strategyen_US
dc.subjectstrategic planen_US
dc.subjectadvantages of strategy formationen_US
dc.subjectmethodsen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectбізнес-стратегіяen_US
dc.subjectстратегічний планen_US
dc.subjectпереваги формування стратегіїen_US
dc.titleStrategy: essence, advantages, methods and techniques of formationen_US
dc.typeArticleen_US
dc.description.abstractalt1Стаття присвячена дослідженню економічної сутності поняття «стратегія», переваг, методів та прийомів її формування та реалізації. Здійснено огляд та узагальнено існуючі підходи до трактування «стратегії», наведено авторське визначення даної категорії. Висвітлено переваги формування стратегії та окреслено її роль у забезпеченні економічної безпеки підприємства. Розглянуто методи та прийоми бізнес-аналізу, планування та управління, які використовуються під час формування стратегії, її реалізації та оцінювання результатів упроваджених стратегічних заходів. У рамках кожного етапу формування та реалізації стратегії виокремлено основні методи та прийоми, які широко використовуються у практичній діяльності підприємств. При формуванні стратегії підприємства запропоновано застосовувати такий інструмент, як «ескіз бізнес-стратегії», який відображає основні компоненти стратегії та на основі якого може бути розроблено детальний стратегічний план.en_US
Розташовується у зібраннях:Гнедіна К. В.: наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Hnedina_ Strategy.pdf370,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.