Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/1857
Назва: Шляхи подолання граматичних труднощів у студентів немовних ВНЗ під час читання фахових німецькомовних текстів
Інші назви: Ways of overcoming grammatical difficulties of reading german texts for specific purposes by the students of nonlinguistic univesities
Автори: Іванишина, В. П.
Ключові слова: читання фахових текстів
складні граматичні структури
розпізнавання
суттєві ознаки
синонімічні конструкції
Дата публікації: 2012
Видавництво: Чернігів: ЧНПУ
Серія/номер: Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається питання про деякі труднощі граматичного характеру у студентів немовних ВНЗ під час читання німецькомовних текстів з фахової літератури; пропонуються шляхи їх подолання.
Опис: Іванишина В. П. Шляхи подолання граматичних труднощів у студентів немовних ВНЗ під час читання фахових німецькомовних текстів / В. П.Іванишина // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. Серія : Педагогічні науки. – 2012. – Вип. 101. – С. 129-132.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/1857
Розташовується у зібраннях:Іванишина Віра Павлівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanysh.pdfстатья232,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.