Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/18825
Назва: Розробка сучасної системи маркетингу підприємства
Автори: Шкода, О. В.
Ключові слова: конкурентоспроможність
управління
ефективність
маркетинг
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У дипломній роботі розглядаються теоретичні аспекти системи маркетингу на підприємстві, досліджується її сутність та місце в стратегії організацій. Детально досліджені основи формування клієнтської бази. Включає детальний аналіз діяльності ТОВ «Вольтаж Ком», при цьому досліджуються фінансові показники, маркетингова діяльність, комунікаційні зв’язки товариства та обґрунтовується необхідність застосування певних заходів з удосконалення системи маркетингу. Пропонуються конкретні напрямки удосконалення управління маркетинговою діяльністю ТОВ «Вольтаж Ком», а також проводиться розрахунок їх економічної доцільності.
Опис: Шкода, О. В. Розробка сучасної системи маркетингу підприємства : магістерська робота : 073 Менеджмент / О. В. Шкода ; керівник роботи Вдовенко С. М. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра публічного управління та менеджменту організацій. – Чернігів, 2019. – 88 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/18825
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шкода-магістр-2019.pdf1,21 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.