Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.stu.cn.ua/123456789/19134
Назва: Реалізація маркетингової товарної політики на підприємстві (на матеріалах ПрАТ «ЧВФ Берегиня»)
Автори: Безносько, Ю. В.
Ключові слова: маркетинг
маркетингова товарна політика
асортимент
номенклатура
ціна
просування товару
Дата публікації: 2019
Короткий огляд (реферат): У роботі обґрунтовано теоретико-методичні та практичні засади реалізації маркетингової товарної політики на підприємстві. У першому розділі визначено сутність та розкрито структуру маркетингової товарної політики промислового підприємства; розглянуто процес формування маркетингової товарної політики підприємства; досліджено методичні підходи до формування та реалізації маркетингової товарної політики підприємства. Другий розділ містить характеристику економічного та фінансового стану підприємства ПрАТ ЧВФ «Берегиня»; аналіз чинників зовнішнього середовища ПрАТ ЧВФ «Берегиня»; оцінку реалізації маркетингової товарної політики підприємства ПрАТ ЧВФ «Берегиня». До третього розділу увійшли пропозиції щодо обґрунтування основних напрямів стратегії реалізації товарної політики для підприємства ПрАТ ЧВФ «Берегиня»; в стратегії диверсифікації запропоновано створення нового товару, сформовано план маркетингових заходів для підприємства «Берегиня».
Опис: Безносько, Ю. В. Реалізація маркетингової товарної політики на підприємстві (на матеріалах ПрАТ «ЧВФ Берегиня») : магістерська робота : 075 Маркетинг / Ю. В. Безносько ; керівник роботи Полковниченко С. О. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2019. – 74 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.stu.cn.ua/123456789/19134
Розташовується у зібраннях:Дипломні роботи освітнього ступеня магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Безносько-маг.-2019.pdf2,27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.